یکصد زوج جوان در سالروز میلاد حضرت زینب(س) زندگی مشترک خود را آغاز کردند

به همت کمیته خواهران مکتب حاج قاسم در راستای ترویج ازدواج آسان۴۰ زوج جوان در شهر کرمان و از جوار مزار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی و در مجموع ۱۰۰ زوج در استان، زندگی جدید خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ منصور ذوالعلی، یکشنبه(۳۰ آذر) در حاشیه عقد ازدواج ۴۰ زوج جوان از گلزار شهدای کرمان و مرقد سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی گفت: با تدابیر فرماندهی سپاه ثارالله استان و بسیج جامعه زنان در سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها ۴۰ زوج جوان در شهر کرمان و در مجموع ۱۰۰ زوج در استان، زندگی جدید خود را در این روز آغاز می کنند.

 

 

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان هدف از برگزاری این آیین را ترویج و تبلیغ ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی و الگوسازی برای جامعه عنوان و بیان کرد: هدیه ای از طرف سپاه ثارالله نیز به این زوج ها اهدا می شود.

 

 

وی با قدردانی از اصناف از جمله صنف گل فروشان و نیز عاقدین در همکاری برای اجرای این برنامه، ادامه داد: علاوه بر این برنامه، در آستانه سالگرد شهادت شهید سلیمانی تعداد ۲۰۰ سری جهیزیه نیز{برای زوج های نیازمند} تدارک دیده شده است.

 

بر اساس گزارش شبستان، گروه خادم الشهدای کرمان با سفره آرایی و اهدای شاخه گل به این زوج ها در برنامه امروز نقش آفرینی کردند.

کد خبر 1005732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha