سه دفتر پیشخوان در جهرم پلمب شدند

موحد از پلمب سه دفتر پیشخوان به سبب عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جهرم خبر داد.

«محمد جواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای طرح تشدید بازرسی جهت مقابله با کرونا، بازدید میدانی بازرسین بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی، نماینده فرمانداری، اداره صمت، اتاق اصناف و اداره اماکن نیروی انتظامی از اصناف شهرستان‌های جهرم و خفر انجام شد. 

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در این بازدیدها که به منظور تعطیلی اصناف پرخطر و شیوه نامه‌های مبارزه با کرونا در اصناف انجام شد، سه دفتر پیشخوان پلمب شدند.

 

موحد با تاکید بر اینکه با واحدهای نقض کننده پروتکل های بهداشتی در زمان شیوع کرونا به شدت برخورد می شود، عنوان کرد: بازرسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و دیگر سازمان های مرتبط این روزها به طور جدی به گشت زنی و نظارت بر واحدهای صنفی اقدام کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متصدیان واحدها برخورد و مغازه آنها نیز پلمب می شود.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از مردم خواست هر گونه نقض موارد بهداشتی از سوی واحدهای صنفی را به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اطلاع دهند.

 

موحد خاطرنشان کرد:‌ همشهریان می توانند هر گونه شکایت بهداشتی خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ یا ۵۴۳۴۴۰۰۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت به مشکلات آن ها رسیدگی شود.

 

کد خبر 1005735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha