پخش زنده برنامه صبحگاهی تسنیم از بیمارستان خاتم الانبیاء تهران

همزمان با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار برنامه صبحگاهی تسنیم از محل بیمارستان خاتم الانبیاء تهران به منظور قدردانی از کادر درمان تقدیم شنوندگان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، مجله صبحگاهی «تسنیم»  با رویکرد اطلاع رسانی همراه با بخش هایی متنوع، شنبه تا چهارشنبه از شبکه ی رادیویی قرآن به صورت زنده تقدیم شنوندگان می شود.


هر روز یک آیه موضوع برنامه «تسنیم»  است. آیتم «انرژی مثبت» با هدف پرداختن به موضوع اخلاق و رفتار و شروع یک روز عالی، آیتم «صفحه نور» تلاوت روزانه یک صفحه از قرآن، جمع بندی موضوعی در پایان هر قسمت توسط کارشناس تلفنی، گزارش مردمی طبق موضوع روزانه از شهرهای مختلف کشور، پخش فرازهای ناب تلاوت نیز در فواصل برنامه از جمله بخش های این مجله صبحگاهی است.

 


به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار تیم برنامه ساز تسنیم به حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران ویژه برنامه ای را به همین مناسبت تقدیم شنوندگان خواهند کرد که گفتگو با کادر درمان و تعدادی از پرستاران از جمله بخش های این برنامه خواهد بود.

 

بر اساس این گزارش، بخش رزق حلال به کارشناسی حجت الاسلام علوی تهرانی و بخش طب اسلامی نیز به کارشناسی دکتر اسدزاده به روی آنتن می رود.

 

گفتنی است، مجله صبحگاهی "تسنیم" شنبه تا چهارشنبه با اجرای محمدهادی صلح جو و هادی ربیعی از ساعت ۷ الی ۸ صبح از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می شود.

 

کد خبر 1005744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha