جشن روز پرستار در کرمان و قدردانی مجموعه های مختلف از کادر درمان+تصاویر

امسال مراسم روز پرستار در فضایی متفاوت برگزار می شود؛ فضایی که متأثر از تلاش و مجاهدت کادر خستگی ناپذیر درمان طی یک سال اخیر در مبارزه با کووید ۱۹ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امسال مراسم روز پرستار در فضایی متفاوت برگزار می شود؛ فضایی که متأثر از تلاش و مجاهدت کادر خستگی ناپذیر درمان طی یک سال اخیر در مبارزه با کووید ۱۹ است.

 

 

 


به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله و روز پرستار به همت کانون خانواده و اموربانوان آستان قدس رضوی؛ مدافعان سلامت در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا کرمان تجلیل شدند؛ در این مراسم خادمیاران رضوی با قرائت صلوات خاصه امام رضا، ضمن ادای احترام به مقام شهدای مدافع سلامت از زحمات کادر درمان این بیمارستان، با اهدای هدایای متبرک رضوی قدردانی کردند.

 

 

 

گروه جهادی خواهران بسیج رسانه استان کرمان نیز به پاس قدردانی از مجاهدت کادر درمان در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) حضور یافتند.

 

 

تجلیل از کادر درمان و پرستاران توسط ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیر(علیه السلام) کرمان از دیگر برنامه های روز پرستار در کرمان است.

 

 

 

همچنین اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان به اتفاق امام جمعه و هیئت امنا حرم مطهر ابناءموسی بن جعفرعلیهم السلام شهر جوپار نیز با اهداءگل و تندیس از کادر درمان بیمارستان افضلی پور، اصلی ترین مرکز پذیرش بیماران کرونایی قدردانی کرد.

 

 

 

مراسم بزرگداشت روز پرستار با حضور مسئولین استان از جمله استاندار در بیمارستان شهید باهنر کرمان و تجلیل از ۴۰ پرستار از دیگر برنامه های قابل ذکر است.

 

 

 

 استان کرمان از شروع ویروس کرونا تاکنون 5 شهید مدافع سلامت تقدیم کرده است.

 

 

کد خبر 1005755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha