سومین دوره مسابقات اربعین حسینی استان البرز برترین های خود را شناخت

زارع بنادکوکی با اعلام برترین های سومین مسابقه فیلم، عکس و دلنوشته اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز گفت: این دوره از مسابقات با هدف گرامیداشت اربعین حسینی در استان البرز برگزار شد.

« محمد زارع بنادکوکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اعلام خبر معرفی برترین های سومین دوره مسابقه اربعین حسینی گفت: این دوره از مسابقات با هدف گرامیداشت اربعین حسینی در استان البرز برگزار شد. 

 

دبیر سومین دوره از مسابقه اربعین حسینی استان البرز افزود: مسابقات هنری یک ظرفیت بی نظیر برای تبیین و تقویت باورهای ایمانی و ارزشی است همچنین فرصت بازنگری به داشته ها و ظرفیت هایی که می توان از آن در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بهره مند شد.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به معارف الهی بیان کرد: طی این دوره از مسابقات اربعین حسینی ۵۰۰ اثر به دبیرخانه سومین دوره از مسابقات اربعین حسینی ارسال شد که با توجه به شرایط کرونا و محدودیت های ناشی از آن همچنین برپا نشدن آئین پیاده روی حسینی قابل توجه است.

 

زارع بنادکوکی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با استقبال خوبی از طرف هنرمندان استان در بخش یادداشت، فیلم و عکس اربعین همراه بود که با همت معاونت فرهنگی، روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز و کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع جوانان استان البرز برپا شد.

 

 

 

کد خبر 1005766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha