تمدید ثبت نام تسهیلات کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در سامانه «تحفه»

مرامی جدیدی گفت: امکان ثبت نام برای دریافت تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در سامانه «تحفه» سه روز تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهروز مرامی جدیدی»، امروز (یکشنبه 30 آذر) از تمدید ثبت نام تسهیلات «تحفه» خبر داد و به خبرنگاران گفت: ثبت نام در سامانه «تحفه» به مدت سه روز تمدید می شود.

معاون هنری سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: فرصت افزوده شده برای اصلاح و تکمیل درخواست افرادی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز قابل استفاده خواهد بود.

وی اضافه کرد: از اول دی نیز مرحله دوم تسهیلات کرونایی با کارمزد ۱۲ درصد در سامانه «کارا» شروع خواهد شد و تا اطلاع ثانوی تسهیلات بانک «آینده» نیز با کارمزد ۱۶ درصد و بدون محدودیت زمانی و میزان درخواست ادامه خواهد داشت.

مرامی جدیدی اعلام کرد: اکثر طرح ها و پرونده ها در جلسه اخیر کارگروه استانی بررسی شده و پرونده های با عناوین تکراری به متقاضیان ارجاع داده شده است.

وی ادامه داد: امکان ثبت نام برای دریافت تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در سامانه «تحفه» وجود دارد.

معاون هنری سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد: مرامی اظهار داشت: سقف تسهیلات صندوق کارآفرینی امید با کارمزد چهار درصد، یکصد میلیون تومان است و ۲۰ درصد از میزان کل این تسهیلات به تقاضاهای بالاتر از یکصد میلیون تومان پس از بررسی در کارگروه ملی اعطا خواهد شد.

کد خبر 1005774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha