۵۳۱ بسته یلدایی بین مددجویان کمیته امداد طبس توزیع می شود

مدیر کمیته امداد طبس از توزیع ۵۳۱ بسته یلدایی به ارزش ۳۴ میلیون ریال بین خانوارهای مددجو در راستای اجرای پویش یلدای مهربانی خبر داد.

«حمید بیضی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در راستای گام سوم رزمایش کمک مومنانه پویش یلدای مهربانی در شهرستان طبس به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) در طبس برگزار می شود.

 

مدیر کمیته امداد طبس با بیان اینکه در راستای اجرای این پویش 531 سبد یلدایی بین خانوارهای تحت پوشش این نهاد حمایتی در طبس توزیع می شود، افزود: برای تهیه این سبدهای یلدایی اعتباری بالغ بر 34 میلیون ریال هزینه شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای پویش یلدای مهربانی 60 بسته معیشتی به ارزش 120 میلیون ریال بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد طبس توزیع می شود.

 

بیضی زاده با بیان اینکه 2 رأس گوسفند به ارزش 54 میلیون ریال در راستای اجرای این پوشش ذبح می شود، ادامه داد: گوشت این گوسفندان به صورت بسته بندی و بهداشتی بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد طبس توزیع خواهد شد.

 

مدیر کمیته امداد طبس در ادامه اظهار کرد: یک هزار و 200 پُرس غذای گرم به ارزش 140 میلیون ریال در راستای اجرای پویش یلدای مهربانی پخت و بین خانوارهای تحت پوشش و نیازمندان توزیع می شود.

 

وی با اشاره به اینکه اهدای 43 کارت هدیه بین ایتام و محسنین تحت پوشش این نهاد حمایتی در طبس در دستور کار قرار دارد، گفت: در راستای اجرای این پویش از  پنج خانوار بیمار تحت پوشش نیز عیادت خواهد شد.

 

بیضی زاده در پایان عنوان کرد: بحث پخت یکصد پُرس غذای گرم هر روز و به مدت سه ماه برای سالمندان تحت پوشش این نهاد حمایتی در طبس به ارزش 1200 میلیون ریال در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1005818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha