اعتماد مردم بزرگترین سرمایه سازمان اوقاف است

حجت الاسلام علیزاده نصب امین موقوفات را از مظاهر استفاده از مردم در مدیریت موقوفات دانست و گفت: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه سازمان اوقاف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «ستارعلیزاده» امروز( یکشنبه، 30آذر) در نشست توجیهی امین موقوفات گیلان در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: بهترین همکاری در حوزه سلامت، عمل به مصوبات ستاد کرونا و عدم تشکیل تجمعات است.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان در ادامه اظهار داشت: مردمی ترین نهاد مالی و اقتصادی و فرهنگی جوامع اسلامی، وقف است.

 

 وی رکن اصلی وقف را مردم دانست و افزود: سازمان اوقاف از جمله مردمی ترین دستگاههای اجرایی است که در حوزه های امام زادگان، موقوفات و قرآن متکی بر مردم است.

 

علیزاده تاکید کرد: سازمان اوقاف ظرفیت های بسیار خوبی دارد که بتواند در پیشبرد امور خود با تکیه بر مردم، برای مردم و جامعه فعالیت داشته باشد.

 

 وی با بیان اینکه اعتماد عمومی از طرف مردم به اوقاف وجود دارد، اذعان داشت: یکی از نشانه های مردمی بودن سازمان اوقاف، استفاده از ظرفیت مردم در اداره بقاع است.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان خاطرنشان ساخت: رویکرد استفاده از ظرفیت مردم در مدیریت موقوفات از ابتکارات هوشمندانه دکتر خاموشی، رئیس سازمان اوقاف است.

 

وی نصب امین موقوفات برای افزایش بهره وری موقوفات را از مظاهر استفاده از مردم در مدیریت موقوفات برشمرد و گفت: رسالت اصلی سازمان اوقاف، ترویج فرهنگ وقف و مردمی کردن آن است.

 

علیزاده یادآور شد: اگر فرهنگ وقف به معنای واقعی کلمه ترویج شود مشکلات فعلی در حوزه جامعه و اقتصاد و فرهنگی دیگر وجود نخواهد داشت.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه سازمان اوقاف دانست و اظهار کرد: از راهکارهای اعتمادسازی بین مردم تعیین امین موقوفات است.

کد خبر 1005831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha