توزیع۱۵هزار بسته معیشتی به همت بسیج جامعه زنان سپاه کربلا

پازوکی گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و نیز شب یلدا، بسته‌های معیشتی یلدایی شامل مواد غذایی و تنقلات و میوه به تعداد ۱۵ هزار بسته با صرف هزینه بالغ بر ۳ میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «فرشته پازوکی» امروز(۳۰آذر) در آئین نهضت مومنانه بانوان بسیجی استان مازندران که به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و نیز شب یلدا با حضور  جانشین فرمانده سپاه کربلا و به همت سازمان بسیج جامعه زنان استان همزمان با سراسر کشور در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد، اظهار کرد: در مرحله اول مبلغ ۱۲۴ میلیارد تومان و در مرحله دوم ۱۱۳ میلیارد تومان کمک اهدا شد که از مجموع هزینه جمع‌آوری شده بیش از نیمی از آن به همت خواهران بسیجی در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی تهیه شد تا در بین آسیب‌دیدگان کرونایی توزیع شود.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا با اشاره به میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در مرحله سوم از نهضت کمک مومنانه در سراسر کشور، گفت: در استان مازندران، در همه شهرستان‌ها و پایگاه‌های بسیج این طرح در دست اجرا است به همین مناسبت و شب یلدا بسته‌های معیشتی یلدایی شامل مواد غذایی و تنقلات و میوه به تعداد ۱۵ هزار بسته با صرف هزینه به مبلغ ۳ میلیارد تومان تقدیم نیازمندان خواهد شد.

 

پازوکی خاطرنشان کرد: برنامه دیگر ما برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی همراه با اهدای جوایز با حضور خانواده‌ها است، همچنین حضور در بیمارستان در سراسر شهرستان‌ها به‌منظور تجلیل از پرستاران به‌ویژه کسانی که در بخش کرونا فعال هستند، از عمده فعالیت‌های بسیج جامعه زنان سپاه کربلا است.

 

وی اذعان کرد: علاوه بر برنامه‌های متنوع دیگری که اجرایی خواهیم کرد، جا دارد که تقدیر و تشکر از سپاه ساری و فرماندهان پایگاه داشته باشیم.

کد خبر 1005834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha