اکران ۲ نماهنگ تولیدی کانون «دوستان آسمانی» در شب میلاد حضرت زینب (س)

گواهیان از اکران اکران ۲ نماهنگ تولیدی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» همزمان با شب میلاد حضرت زینب (س) در این کانون خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: شب گذشته و همزمان با میلاد عقیله بنی هاشم، مراسم جشن ولادت حضرت زینب (س) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: در این مراسم که با اجرای برنامه نورافشانی همراه بود، «فرشید میرزایی» از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مولودی خوانی در وصف پیام آور کربلا پرداخت.

 

وی بیان کرد:‌ همچنین در این آیین جشن و سرور، ۲ نماهنگ تولید شده توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» اکران و با استقبال خوب حاضران در این برنامه رو به رو شد. 

 

گواهیان با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اجرای برنامه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، اظهار کرد: این برنامه نیز با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، از جمله تاکید بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی به اجرا در می آید.

 

به گزارش شبستان، اجرای این برنامه در قالب رواق «نور» در طرح ملی «ایران قوی» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به اجرا گذاشته می شود.

 

 

کد خبر 1005861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha