کرونا ۳ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را داغدار کرد

یزدان پناه از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان کهگیلویه و بویراحمد به ۳۸۵ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، سه هم استانی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان‌ پناه» امروز (۳۰ آذر ماه) با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: هم اکنون ۸۰ بیمار کرونایی قطعی در بیمارستان های استان بستری بوده که ۱۳ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ هزار و ۷۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 

یزدان پناه با اشاره به اینکه از ۲۲۴ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR و سریع است حدود ۲۵ درصد موارد مثبت بودند، ادامه داد: بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه و دیگر موارد در سایر شهرستان های استان بود.

 

وی یادآور شد: در این روزها که میهمان ناخوانده کرونا قصد رفتن ندارد و هر روز با شکلی خاص خود را نمایان می کند، اجازه نخواهد داد مثل سال های قبل «شب یلدا» در کنار همه اعضای خانواده و پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها باشیم؛ چرا که کهنسالان توانایی کمتری در برابر این ویروس دارند و باید به جد نگران وضعیت این عزیزان باشیم.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از طرفی کودکان که خود ناقلان خاموش این بیماری هستند، می توانند خطرات زیادی برای دورهمی بلندترین شب سال ایجاد کنند.


یزدان پناه اظهار امیدواری کرد که یلدای امسال باعث حسرت و اندوه ما نشود.

کد خبر 1005862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha