تمرکز دشمن در فتنه ۸۸ بر اصل ولایت فقیه بود

حجت الاسلام شهابی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ تمرکز دشمن به اصل ولایت فقیه بود، گفت: بصیرت مردم حماسه ۹ دی را به وجود آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عین الله شهابی» عصر امروز (یکشنبه 30 آذر) در ستاد دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت شهرستان آزادشهر ضمن تبریک روز پرستار اظهار کرد: حضرت زینب (سلام الله علیها) به عنوان اسطوره بی نظیر عالم اسلام است و میلاد این بانوی بزرگ اسلام به عنوان روز پرستار و بهورز نامگذاری شده است.

 

امام جمعه آزادشهر ادامه داد:  صفت پرستار زیباترین نام و صفتی است که می توانیم برای یک انسان برگزینیم و پرستار به فکر نوعدوستی و کمک به هم نوع است.

 

حجت الاسلام شهابی با حماسه 9 دی و دهه بصیرت اشاره کرد و گفت: مانند روز حماسه 9 دی در طول چهل سال تاریخ انقلاب اسلامی وجود نداشته است و حماسه مردم  در 9 دی سال 88 یک حرکت خودجوش و بدون فراخوان بود.

 

وی افزود: دشمنان با این حضور  فهمیدند که ایستادن در مقابل نظام مقدس ایران نتیجه اش حضور مردم و ایستادگی از آرمان های انقلاب است.

 

امام جمعه آزادشهر بابیان اینکه فتنه ۸۸ تمرکز دشمن به اصل ولایت فقیه بود، بیان کرد:  بصیرت مردم حماسه 9 دی را به وجود آورد.

 

حجت الاسلام شهابی بابیان اینکه هرجا روشنگری باشد فتنه انگیز دستش کوتاه خواهد شد، افزود:  در این روز آتش فتنه ای که دشمن روشن کرده بود  با بصیرت بی نظیر مردم خاموش شد.

 

در این جلسه در خصوص برگزاری مراسمات و برنامه‌های مختلف این دهه، یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز جهانی مقاومت و شهادت سردار شهید سلیمانی، اربعین شهادت دکتر فخری زاده و سالروز قیام خونین مردم قم در سال ۵۶ تبادل نظر و گفتگو شد.

کد خبر 1005887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha