هماهنگی برای برگزاری برنامه های دهه بصیرت  در آزادشهر

حجت الاسلام قربانی گفت: کمیته های دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در آزادشهر تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نوروزعلی قربانی» عصر امروز (یکشنبه 30 آذر) در ستاد دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: در این جلسه به تشریح دستورالعمل اجرایی بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت پرداخته شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر  ادامه داد: مقرر شد کمیته ها نسبت به برگزاری حماسه روز 9 دی شکل بگیرد و لیست برنامه های خود را به فرمانداری و یا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مکاتبه کنند.

 

حجت الاسلام قربانی افزود: براساس تبادل نظر اعضای کمیته کارگروه های دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت شکل گرفته است که براساس آن کمیته بسیج مردم با مسئولیت نیروی مقاومت بسیج، کمیته فرهنگی و دانش آموزی با مسئولیت آموزش و پرورش، کمیته تشکل های دینی و هیئت های مذهبی با مسئولیت تبلیغات اسلامی شکل گرفت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر بیان کرد: همچنین کمیته هنر و رسانه با مسئولیت اداره ارشاداسلامی آزادشهر،  کمیته دانشجویی با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر، کمیته فضاسازی و تبلیغات محیطی با شهرداری آزادشهر و کمیته پشتیبانی و حمایت با مسئولیت اداره صنعت، معدن و تجارت، کمیته بانوان با مسئولیت امور بانوان فرمانداری، کمیته مساجد با مسئولیت اوقاف و امور خیریه شهرستان، کمیته ایثارگران با مسئولیت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آزادشهر شکل گرفت.

 

کد خبر 1005899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha