تشییع جنازه‌ های مرگبار را تعطیل کنیم/ از شرایط خوب کرونایی در استان غافل نشویم

کلانتری از مراسم تشییع جنازه به عنوان یکی از مهم ترین آسیب‌ها در استان نام برد و گفت: هر تشییع جنازه مرگ کرونایی در پیش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۳۰ آذر) در نشست شورای سلامت شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: هرگونه لغزش و کوتاهی نسبت به دستورالعمل‌های ستاد کرونا وضعیت را از نارنجی به قرمز می ‌رساند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان بهمئی تا پایان امسال تکمیل و به بهره ‌برداری خواهد رسید و بیمارستان چرام توجه ویژه می‌ طلبد.

 

کلانتری ادامه داد: نسبت به گذشته نگاه ویژه اعتباری و تجهیزات به مراکز درمانی استان صورت گرفته و اعتبارات کلانی جذب شده است.

 

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ ها موظف هستند مصوبات ستاد ملی و استانی را اجرا کنند و در این زمینه با کسی تعارفی نداریم، تأکید کرد: باید تلاش کنیم وضعیت به سمت زرد و سفید سوق داده شود و در این راه نیازمند همکاری و همیاری مردم و همه دستگاه‌های اجرایی هستیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از همراهی امام جمعه دهدشت و دیگر ائمه جمعه و روحانیت در استان، تاکید کرد: همه با رعایت اصول بهداشتی، پرهیز از شرکت در تجمعات و اجرای مصوبه‌های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا باید اهتمام جدی داشته باشیم.

 

کلانتری با اشاره به اینکه در وضعیت نارنجی کرونا قرا داریم، افزود: هرگونه لغزش و بی‌ توجهی نسبت به دستورالعمل‌های بهداشتی وضعیت را قرمز خواهد کرد.

 

وی از مراسم تشییع جنازه به عنوان یکی از مهم ترین آسیب‌ها در استان نام برد و گفت: هر تشییع جنازه مرگ کرونایی در پیش دارد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از همت نماینده پیشین و فعلی مردم کهگیلویه در مجلس به دلیل تهیه ماسک قدردانی کرد.

کد خبر 1005930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha