کمک های مومنانه شب یلدا در آستارا توزیع شد

مهدوی گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی غذایی به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان و خانوارهای آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

«جمشید مهدوی» امروز(یکشنبه، ۳۰ آذر) در حاشیه آغاز توزیع بسته های معیشتی غذایی بین نیازمندان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی غذایی همراه ۱۰۰ بسته میوه و آجیل ویژه شب یلدا در بین خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا افزود: بسته ها شامل مواد غذایی از جمله گوشت قرمز، مرغ، رب گوجه، سویا، ماکارونی، روغن مایع، میوه و آجیل بود که بین نیازمندان سطح شهر و روستاهای بخش مرکزی و لوندویل توزیع شد.

 

وی ارزش هر بسته غذایی و میوه و آجیل توزیع شده در بین نیازمندان و خانوارهای آسیب دیده از کرونا را سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی بسته های غذایی در مجموع ۳۵۰ میلیون ریال است.

 

مهدوی تصریح کرد: کمک های مومنانه شب یلدا به همت  مرکز افق نیکوکاری بقعه امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) تهیه شده بود که توسط اعضای این مرکز و خادمین امامزادگان در بین نیازمندان توزیع شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا خاطرنشان کرد: از زمان شیوع کرونا ویروس بسته های غذایی و معیشتی توسط اعضای مرکز افق نیکوکاری و خادمین امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)  تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده و اینگونه کارهای خداپسندانه استمرار دارد.

کد خبر 1005966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha