تقدیر فرماندار از درخشش علوم‌پزشکی اسفراین در دوران کرونا

فرماندار اسفراین با تقدیر از تلاش فعالان حوزه بهداشت و درمان اسفراین گفت: دانشکده نوپای علوم پزشکی اسفراین انصافا در شرایط کرونا خوش درخشیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسفراین، "طاهر رستمی" یکشنبه شب (۳۰ آذر) در آیین گرامیداشت روز پرستار شهرستان اسفراین اظهار داشت: اکنون که کشور به واسطه شیوع بیماری کرونا، ناخواسته درگیر بحران جدی در زمینه بهداشت و سلامت جامعه شده‌ فعالان حوزه بهداشت و درمان در این میدان جانانه حاضر شده اند.

 


فرماندار اسفراین افزود: در میدان مقابله با کرونا، جامعه پرستاری در کنار کادر بهداشت و درمان زحمات زیادی متحمل شده‌اند که جای تقدیر دارد.

 



وی با اشاره به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: اگر چه از تشکیل این دانشکده نزدیک به هفت سال گذشته ولی دانشکده نوپای علوم پزشکی اسفراین انصافا در دوران کرونا به خوبی درخشیده است.

 



رستمی گفت: این موفقیت به دلیل همت بالای کادر درمانی و پزشکی این دانشکده بوده که از زندگی و وقتشان برای خدمت به مردم مایه گذاشتند.

 


وی خاطرنشان کرد: پرستاران با الگو پذیری از حضرت زینب(س) و با خدمت به بیماران، توانستند هم توفیقات دنیوی و هم سعادت اخروی را برای خود کسب کنند.

 


دانشکده علوم پزشکی اسفراین در سال ۹۳ تشکیل و از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تفکیک شد.

 

 

کد خبر 1006005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha