مصوبه کمیسیون آموزش برای گازرسانی به مدارس مناطق محروم

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از تصویب پیشنهاداتی در حوزه آموزش برای ارائه به کمیسیون تلفیق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، احمد حسین فلاحی در تشریح نشست عصر امروز(یکشنبه ۳۰ آذر) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد: نشست امروز به بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره بودجه 1400 اختصاص داشت که چندین پیشنهاد در نشست امروز به تصویب رسید. یکی از آن‌ها مربوط به توسعه زیرساخت هوشمندسازی مدارس با اولویت مناطق محروم بود که با رأی اعضا به مصوب شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین آموزش مجازی دانشگاه‌ها و توسعه زیرساخت‌های آن پیشنهاد دیگری بود که از جانب یکی دیگر از نمایندگان مطرح و به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه پیشنهادی درباره توسعه زیرساخت‌های صداوسیما و توسعه شبکه‌های دیجیتالی رسانه ملی هم مورد موافقت نمایندگان قرار گرفت، گفت: تأمین هزینه‌های تولید محتوای سازمان تبلیغات، وزارت فرهنگ و ارشاد و وزارت آموزش و پرورش نیز مصوبه دیگر کمیسیون آموزش در نشست امروز بود.

فلاحی، گازرسانی به مدارس مناطق محروم را نیز از دیگر مصوبات امروز کمیسیون آموزش برشمرد و ادامه داد: همچنین برای تشویق دانشگا‌‎ه‌ها به رعایت الگوی مصرف نیز مقرر شد که دانشگاه‌ها نیز به مانند مدارس در صورت رعایت الگوی مصرف از پرداخت قبوض آب و برق معاف شوند.

کد خبر 1006008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha