۱۸۰ مدیر، مربی و دانش آموز نخبه علمی و قرآنی شهرستان آبادان تقدیر شدند

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و جمعی از مسئولان آبادان از ۱۸۰ مدیر، مربی و دانش آموز نخبه علمی و قرآنی این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، طی آئینی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان، امام جمعه، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان و دیگر مسئولان این شهرستان امروز (یکشنبه ۳۰ آذر) از ۱۸۰ مدیر، مربی و دانش آموز نخبه علمی و قرآنی شهرستان آبادان با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

 

در این آئین به دلیل برخی محدودیت ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین رعایت نکات بهداشتی از ۷۰ نفر به صورت نمادین تقدیر بعمل آمد و قرار است هدایا و لوح های یادبود سایر افراد به صورت غیر حضوری به آنها اهدا شود.

 

در ادامه این آئین «کوروش مودت» ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: همکاران فرهنگی در شرایط سخت کرونایی تلاش بسیار زیادی برای آموزش دانش آموزان از خود نشان داده اند و این تلاش آنان قابل تقدیر است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با بیان اینکه ۳۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش ورودی دانش آموزان خوزستانی به دانشگاه را داشته ایم افزود: سال گذشته ۲۱۴ دانش آموز از استان خوزستان وارد دانشگاه شدند و این رقم امسال به ۲۹۳ نفر افزایش پیدا کرده است.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه دانش آموزان خوزستانی در بخش پسران موفق شدند رتبه نخست و در بخش دختران رتبه دوم جشنواره قرآنی کشور را کسب کنند.

 

مودت با قدردانی از تلاش اولیا و مربیان برای کسب این موفقیت اضافه کرد: با توجه به شرایط حاکم ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور یک کار نرم افزاری بزرگ در آموزش و پرورش کشور انجام شد و آن راه اندازی سامانه بومی شاد بود که نسبت به سامانه‌های خارجی ایمن‌تر و قابل اعتمادتر است.

 

وی از اتصال ۱۵ میلیون دانش آموز به سامانه شاد خبر داد و بیان کرد: در برخی شهر‌های کوچک و نیز در میان عشایر برخی مدارس دایر است، زیرا آموزش حضوری به دانش آموزان بویژه در پایه اول و دوم اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

همچنین «حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» نیز در این آئین با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و همچنین گرامیداست روز پرستار، از تلاش مجموعه مدیران و مربیان آموزش و مرورش آبادان تقدیر کرد و ادامه داد: دشمنان در صدد به انحراف کشیدن جوانان ما هستند و می خواهند با برنامه ریزی‌های قوی و نیز متناسب با طبع و سلیقه جوانان آنان را به تباهی بکشانند.

 

امام جمعه آبادان با بیان اینکه دشمن مقدسات را مورد هدف قرار داده است یاد آور شد: خوشبختانه آبادان در زمینه فعالیت قرانی استعداد‌های خاصی دارد لذا باید از این توانایی برای آموزش جوانان استفاده کرد.

 

کد خبر 1006024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha