آئین شب یلدایی خدمت رسانی به محرومان به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)

نوری با اشاره به اهمیت جایگاه پرستاران در جریان مقابله با ویروس کرونا گفت: آئین شب یلدایی خدمت رسانی به محرومان به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) با توزیع بسته های معیشتی برگزار شد.

« مصطفی نوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص فعالیت کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و شب یلدا گفت: ویژه برنامه های شب یلدا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با اهتمام فعالان کانون فرهنگی هنری ثقلین در قالب طرح ایران قوی انجام شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حصارک کرج افزود: شصت بسته معیشتی و یلدایی با عنوان یلدای زینبی با همت گروه جهادی ثقلین مسجد در قالب کانون فرهنگی هنری ویژه پاسداشت میلاد حضرت زینب(س) آماده سازی و توزیع شد.

 

وی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به محرومان بیان کرد: نیکوکاران و خیران با محوریت گروه جهادی سراج با نام و یاد شهید سعید خوشخو و مادر این شهید والامقام بسته های معیشتی و یلدایی را تهیه و توزیع کردند.

 

وی اظهار کرد: بسیاری از خانواده ها به دلیل شیوع بیماری کرونا با آسیب هایی مواجه شدند به همین منظور کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حصارک از همان نخستین ایام شیوع این بیماری به میدان آمد و در جهت خدمت رسانی تلاش کرد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حصارک کرج در پایان خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری ثقلین در ایام کرونا، رنگ آمیزی مدرسه شهید عباسپور، ضدعفونی کردن معابر اصلی و محوطه داخلی، تهیه 150 پرس غذای گرم و توزیع آن در مناطق محروم است.

 

 

کد خبر 1006030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha