توزیع بسته های یلدای مهربانی در بین زنان سرپرست خانوار در قزوین

کاظمی از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی با عنوان یلدای مهربانی در بین خانواده های نیازمند با اولویت زنان سرپرست خانوار در قزوین خبر داد.

«مهدیه کاظمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت شب یلدا و با کمک مردم خیر و نیکوکار، کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب با کمک خیران اقدام به تهیه بسته هایی ویژه شب یلدا کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب قزوین ادامه داد: بر این اساس ۲۰۰ بسته ویژه طولانی ترین شب سال و با عنوان یلدای مهربانی در بین خانواده های نیازمند با اولویت زنان سرپرست خانوار در قزوین توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: این بسته های هر یک به ارزش ۲۰۰ هزار تومان و شامل میوه، شیرینی و غیره بود که توسط کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب در محل فعالیت این کانون در محله مولوی قزوین توزیع شد.

 

کاظمی توزیع بسته های معیشتی را اقدامی در قالب رواق همدلی طرح ملی ایران قوی عنوان کرد و یادآور شد: مهمترین هدف در این کار، کمک به خانواده های نیازمند و بی بضاعت در این شرایط سخت است که این کار در ادوار مختلف و در مناسبت های متعدد از سوی کانون شهید دستغیب و با کمک خیران صورت گرفته و ان شاالله استمرار دارد.

کد خبر 1006093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha