پنجمین دوره طرح قرآنی دانشجویان علوم دینی در نجف اشرف

موسسه قرآن کریم شعبه نجف اشرف در آستان مقدس حضرت عباس(ع) پنجمین دوره از طرح قرآنی دانشجویان علوم دینی را با مشارکت یک‌ صد نفر آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، «شیخ جواد النصراوی» مدیر موسسه قرآن کریم شعبه نجف اشرف در آستان مقدس حضرت عباس همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت زینب(ع) پنجمین دوره از طرح قرآنی دانشجویان علوم دینی را آغاز کرد.

 

پنجمین دوره از طرح قرآنی دانشجویان علوم دینی به دلیل پیامدهای شیوع ویروس کرونا براساس مکانیسم آموزش یکپارچه( حضوری و آنلاین) برگزار می شود. در این دوره یک صد نفر از طلبه های حوزه علمیه در استان نجف اشرف از جمله عراقی، عربی و خارجی شرکت می کنند.

 

«شیخ جواد النصراوی» مدیر موسسه قرآن کریم گفت: طرح قرآنی دانشجویان علوم دینی یکی از مهم‌ترین طرح های قرآنی ماست. دانشجویان علوم دینی نقش مهمی در حرکت های اصلاحی جامعه و تبلیغات دینی دارند.

 

النصراوی افزود: قرآن کریم و عترت ریسمان نجاتی است که ما را به سمت سعادت و شکوفایی هدایت می کند. بنابراین در ادامه و تداوم آن استقامت ورزیدیم و امروز در شرایط استثنایی به ایستگاه پنجم رسیدیم. امیدواریم که این دوره تکمیل کننده دوره های پیشین باشد.

 

«سید مهند ماجد المیالی» مدیر شعبه این موسسه در نجف اشرف گفت: این طرح شامل چهار دوره قرآنی است که به آنلاین و حضوری تقسیم شده است. برخی از دانشجویان شرکت کننده در این دوره به زبان عربی سخن نمی گویند.

 

المیالی افزود: در این دوره درس های علوم قرآنی، تلاوت صحیح، قواعد تجوید و احکام تلاوت ارایه می شود. باوجود شرایط بهداشتی کنونی، این طرح را برگزار کردیم وادامه خواهیم داد.

 

این طرح در دوره های گذشته با استقبال گسترده ای سوی دانشجویان علوم دینی در نجف اشرف رو به رو بوده است.

کد خبر 1006101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha