استان البرز آینده روشنی از لحاظ اقتصادی و گردشگری دارد/ مهارت آموزی به مهاجران مورد توجه سازمان فنی و حرفه ای قرار گیرد

میرزایی با اشاره به اهمیت جایگاه سازمان فنی و حرفه ای در ایجاد فرصت های آموزشی برای مهاجران بودن مهارت در استان البرز گفت: استان البرز آینده روشنی از لحاظ اقتصادی و گردشگری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الله میرزایی» طی نشست شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های مرتبط با تعاون، کار و رفاه اجتماعی که صبح دوشنبه 1 دی برگزار شد گفت: البرز از لحاظ جغرافیایی از چهار طرف به تمام ایران راه دارد و این ویژگی منحصر استان امتیازی برای خدمات حمل و نقل و بازرگانی است.

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: استان البرز یکی از قطب های موثر سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال با توجه به موقعیت اجتماعی و مجاورت با صنایع بزرگ دارد.

وی با اشاره به اقلیم مساعد استان البرز به منظور بهره مندی و ارائه خدمات گردشگری طبیعی و سلامت بیان کرد:  توجه به ظرفیت گردشگری استان البرز را در آینده نزدیکی یکی از محوری ترین قطب های اصلی گردشگری سلامت کشور می سازد.

وی ادامه داد: مهاجرپذیری استان البرز نسبت به دیگر استان های کشور زمینه رشد سرانه بالای درآمد و نرخ رشد اقتصادی را ایجاد کرده است.

میرزایی عنوان کرد: سازمان فنی و حرفه ای می تواند با برنامه ریزی لامز برای مهاجران فاقد مهارت شرایط آموزش در صنایع، واحدهای تولیدی و گردشگری همچنین حمل و نقل را فراهم نماید.

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: رشد بازار کار و اقتصادی استان البرز در راستای عملکرد بخش های مختلف اعم از اداره کار، تسهیلات مختلف در حوزه اشتغال و ... ظرفیت های اقتصادی، گردشگری و ... این استان را احیاء می کند.

کد خبر 1006156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha