اتصال به بازار حلقه گمشده جهش تولید است

طالبی اتصال به بازار را حلقه گمشده برای جهش تولید دانست و گفت: بانوان خراسان جنوبی نیازمند مرکزی حمایتی هستند تا آنها را به بازار فروش متصل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رقیه طالبی» مسئول کارگاه توانمندسازی بانوان خراسان جنوبی در بازدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و مدیرعامل موسسه خیریه توانمندساز حضرت رسول (ص) از این کارگاه اظهار کرد: این کارگاه پیشران طرح ملی مشاغل خانگی با حمایت از بانوان است.

 

وی افزود: هدف از فعالیت های کارگاه توانمندسازی بانوان، ارائه مشاوره برای ایجاد شغل پایدار و اتصال تولیدکنندگان به بازار است.

 

مسئول کارگاه توانمندسازی بانوان خراسان جنوبی اتصال به بازار را حلقه گمشده برای جهش تولید دانست و گفت: بانوان در این راستا نیازمند مرکزی حمایتی هستند تا آنها را به بازار فروش متصل کند.

 

طالبی بیان کرد: فروشگاه اینترنتی تولیدات خانگی «ساروق» با حمایت موسسه خیریه حضرت رسول (ص) و امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی در این راستا ایجاد شده است.

 

وی افزود: این کارگاه تاکنون هفت نفر از بانوان را آموزش داده که در خانه مشغول به کار هستند، همچنین ۲۰ نفر از بانوان آموزش دیده تا ۱۰ دی ماه وارد بازار کار میشوند.

 

مسئول کارگاه توانمندسازی بانوان خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین هشت نفر دیگر نیز از ابتدای دی ماه برای آموزش مراجعه می کنند.

 

طالبی تصریح کرد: این کارگاه در رشته های پارچه بافی، گلیم، خیاطی، پته دوزی، بلوچی دوزی، گلدوزی برزیلی، رزین، زیورآلات مفتولی، رنگ ریزی سنتی، عرق گیری سنتی و نقاشی روی پارچه دوره های آموزشی برگزار می کند.

کد خبر 1006163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha