پرستاران در خط مقدم مقابله با کرونا هستند

خوشکنار، صبر، استقامت و ایثار پرستاران را الگو خواند و گفت: پرستاران در خط مقدم مقابله با کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«مراد خوشکنار»، امروز(1دی ماه) در مراسم تجلیل از پرستاران بیمارستان ۵۲۵ ارتش ضمن تبریک و تهنیت ولادت حضرت زینب(س) روز پرستار اظهار داشت: همدرد، همراه و همدل انسان های رنج دیده و دردمند کسانی هستند که این شاخص سخت کوش بودن عظیم انسانی در آنها هست.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان ادامه داد: امروز در شرایطی که گاهی عزیزترین کسان انسان از آن فاصله می گیرند در این شرایط کسی که به دادشان می رسد، کادر درمان و پرستاران هستند.

 

وی از پرستاران به عنوان مدافعان سلامت یاد کرد و گفت: پرستاران در زمان جنگ در بیمارستان های صحرایی دوش به دوش رزمندگان درد و زخم آنها را التیام می بخشیدند و امروز نیز در این شرایط حساس ویروس کرونا در کنار مردم هستند.

 

خوشکنار با قدردانی از صبر، ایثار و استقامت مدافعان سلامت به ویژه در شرایط سخت کرونایی امروز جامعه، عنوان داشت: در بلایای طبیعی نقش ارزشمند کادر درمان بی بدلیل و فراموش نشدنی است.

 

وی در ادامه یادآور شد: در زمان سیل پلدختر و معمولان کادر درمان خدمات ارزشمندی انجام دادند و در رسیدگی به مردم باری دیگر نقش آفرینی کردند.

 

خوشکنار با اشاره به اینکه در بحث کرونا نیز پرستاران از روز اول در خط مقدم هستند، بیان داشت: مطمئن باشید که شما درجهاد فی سبیل‌الله هستی خودتان را در طبق اخلاص گذاشتید.

 

کد خبر 1006179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha