پرستاران و مدافعان سلامت شهر هشتجین تجلیل شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار از پرستاران و مدافعان سلامت شهر هشتجین با حضور مسئولان این شهر و اعضای کانون حضرت خدیجه (س) تقدیر و تجلیل شد.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار از پرستاران و مدافعان سلامت شهر هشتجین با حضور مسئولان این شهر و اعضای کانون حضرت خدیجه (س) تقدیر و تجلیل شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) تصریح کرد: این مراسم به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت محدود و با حضور پرستاران زحمت کش شهر هشتجین برگزار شد.

 

وی یادآور شد: خدمات مجاهدانه پرستاران در این روزهای بیماری کرونا بسیار سخت و طاقت فرسا است و باید کمک کنیم تا این آلام در مراکز درمانی کاهش یابد.

 

نوروزی اذعان داشت: شهروندان نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می توانند از تلاش های جهادگونه مدافعان سلامت سپاسگزاری کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) افزود: در سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت روز پرستار نیز تاکید شد که «مجموعه پرستاری اکنون از هر زمان دیگر در چشم مردم عزیزتر است».

 

نوروزی یادآور شد: این روزهای سخت بیماری کرونا نیز تمام خواهد شد اما این مجاهدت ها و فداکاری ها همچون دوران دفاع مقدس برای همیشه تاریخ در دل مردم زنده خواهد ماند و قدردان خدمات مدافعان سلامت خواهیم بود.

 

کد خبر 1006190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha