اخبار نیروی انتظامی/ از دستگیری ۲ سارق حرفه ای در ایرانشهر تا انهدام باند قاچاق فرآورده های نفتی در دلگان

اخبار نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان مورخه اول دیماه/ از دستگیری ۲ سارق حرفه ای در ایرانشهر تا انهدام باند قاچاق فرآورده های نفتی در دلگان

سرپرسست فرماندهی انتظامي شهرستان "ایرانشهر" از دستگيري ۲ سارق حرفه اي و سابقه دار هنگام سرقت از ساختمان نيمه كاره خبر داد و گفت: سارق دستگير شده در بازجويي هاي پليسي به ارتكاب ۴ فقره سرقت اعتراف كرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرهنگ "حسن کیخا"  اظهار داشت: در راستاي اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه قاطع با سارقان حرفه اي، شب گذشته ماموران گشت انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی هدفمند در یکی از محلات ایرانشهر  به 2 نفر که در حال جابجایی میلگرد و خاموت از یک ساختمان نیمه کاره بودند مشکوک شدند .
وی افزود : متهمان به محض مشاهده مأموران قصد فرار از محل را داشتند که در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
سرپرسست فرماندهی انتظامي شهرستان "ایرانشهر" تصریح کرد: سارقان دستگير شده که چاره ا ی جز بیان حقیقت نداشتند به ارتكاب 4 فقره سرقت از اماكن خصوصي، و ساختمان های نیمه کاره  در سطح شهرستان اعترف كردند.
سرهنگ کیخا به شهروندان و مالکان ساختمان های درحال ساخت توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده افراد مشکوک اطراف ساختمانهای نیمه ساز سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

با تلاش مأموران انتظامي شهرستان دلگان 4 دستگاه کامیون تانکر دار که به صورت باندی اقدام به قاچاق سوخت می کردند توقيف و 45 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرهنگ " غلام رضا نورا" فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار داشت: روز گذشته ماموران يگان تکاوري 109 دلگان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "دلگان به زهکلوت" به 4 دستگاه کامیون حامل سوخت مشکوک شده و برای بررسي بيشتر آنها را متوقف کردند.
وي افزود: در بازرسي از اين خودروها 45 هزار ليتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.
 فرمانده انتظامي شهرستان دلگان با اشاره اینکه رانندگان این کامیون ها به صورت باندی اقدام به قاچاق سوخت می کردند گفت: در این رابطه 4 متخلف دستگیر و برای  سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفی شدند.
سرهنگ نورا در پايان با تاکيد بر برخورد قاطعانه نيروي انتظامي با قاچاق سوخت و سرمايه هاي ملي خاطر نشان کرد: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرايم ديگري در سطح جامعه مي شود و مقابله با آن يکي از اولويت هاي کاري پليس به شمار مي رود.

 

فرمانده انتظامي شهرستان دلگان از دستگيري 2 سارق و يك مالخر و کشف 4 دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.


به گزارش  خبرگزاری شبستان، سرهنگ "غلامرضا نورا" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان دلگان، دستگيري سارق  در دستور كار پليس قرار گرفت.
اين مقام انتظامي افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از جمع آوری سرنخ های موجود با اشراف اطلاعاتي، دو سارق حرفه ای را شناسایی و طی هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان دلگان تصریح کرد: متهمان که پس از روبه رو شدن با ادله پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه به 4 فقره سرقت موتورسیکلت و فروش موتوسیکلت های مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.
 وی با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه گفت :در بازرسي از مخفيگاه متهم، 4 دستگاه موتورسيكلت مسروقه از استانهای یزد ،کرمان و شهرستان دلگان كشف شد.
سرهنگ نورا با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست، توصيه‌هاي پليس را در مورد پيشگيري از سرقت موتورسیکلت جدي گرفته و در صورت امكان ضمن عدم پارک اين وسيله نقليه در مکان‌هاي خلوت و تاريک، آن را به قفل و زنجير مناسب مجهز كنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری 3 نفر از اعضای یک باند قاچاق سلاح غیر مجاز خبر داد.


به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرهنگ "احمد ثمره حسینی" اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی با همکاری ماموران یگان امداد شهرستان "زابل" با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری از انتقال یک محموله سلاح قاچاق از مرزهای جنوب شرقی( کشورافغانستان ) به شهرستان های شمال استان سیستان و بلوچستان مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات با اشراف اطلاعاتی یکی از اعضای باند قاچاق سلاح ومهمات را در حوالی شهرک "پالیز" دستگیر  و تعداد 2 قبضه اسلحه وینچستر شکاری غیر مجاز را ازوی کشف کردند .
سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد : متهم 18ساله  در بازجویی های تخصصی و در مواجهه با ادله جرم، به ناچار لب به اعتراف گشود و اذعان داشت، سلاح های کشف شده  را از فردی قاچاقچی که در مرز میلک  سکونت دارد خریداری کرده است.
وی ادامه داد:مأموران با تشکیل تیم های ویژه، قاچاقچی مذکور را شناسایی و خودروی او را که در حال تردد در یکی از محورهای شهرستان "هیرمند" بود توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان زابل خاطر نشان کرد در این عملیات  ضمن دستگیری 2 متهم دیگر تعداد 5قبضه سلاح وینچستر تهاجمی غیر مجازدیگر نیز  کشف و متهمان برای  سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

برخورد مرگبار یک دستگاه موتورسیکلت با پراید در محور "زابل- زاهدان" یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

سرهنگ "کشواد بهروزی زاده " رئیس پلیس راه شمال استان  بیان داشت: شب گذشته در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي110 مبني بر يك فقره تصادف در "کمربندی لوتک" واقع در محور "زابل - زاهدان" بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نيروهاي امدادي به محل اعزام شدند.
وي افزود: در بررسي به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه موتورسیکلت با 2 نفر ترک نشین به شدت با  یک دستگاه خودروی پراید برخورد کرده است.
رئیس پلیس راه شمال استان تصريح کرد: در اين حادثه دلخراش متاسفانه راکب موتورسیکلت در دم فوت و ترک نشین آن نیز به شدت مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد.
سرهنگ بهروزی زاده خاطر نشان کرد: كارشناس تصادفات پليس راه علت تامه وقوع اين حادثه را بي احتیاطی از راکب موتورسیکلت به علت حرکت درخلاف جهت اعلام کرده است.

 

با تلاش تکاوران عملیاتی انتظامی قرارگاه"عمار" استان بیش از 13 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از 2 دستگاه کامیون تانکر دار کشف شد .


سرهنگ" حمید نوری"فرمانده قرارگاه عمار فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي یگان های تکاوری "عمار" در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت در حين کنترل خودروهای عبوری در محور" ایرانشهر-بزمان" به 2 دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک شدند.
وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی از آن ها مقدار 13 هزار و 350 لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.
فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به دستگیری  2 فرد متخلف  و معرفی آنها به مراجع قضائی، برعزم جدی پلیس در مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی تاکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

 

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش، راز قتل جوان 18 ساله خاشی در کمتر از 10 روز کشف و قاتلان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز 18 آذر ماه سال جاری در پی دریافت گزارشی مبنی بر  وقوع یک فقره تصادف مشکوک منجر به فوت یک جوان موتور سوار در یکی از محلات شهر خاش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

کد خبر 1006201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha