کمک مومنانه ۳ میلیارد تومانی صومعه‌سرایی‌ها به نیازمندان

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری گفت: در هشت ماه اخیر بالغ بر سه میلیارد تومان در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان این شهرستان کمک شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» امروز(دوشنبه، 1دی) در نشست خبری با اصحاب بسیج رسانه این شهرستان اظهار کرد: امروزه به دلیل وجود ویروس کرونا که برگزاری مراسمات و همایش‌ها کمتر شده، بهتر است از ظرفیت فضای مجازی بهره بیشتری برده شود.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه اصحاب رسانه باید در فضای مجازی اقدام به انعکاس خدمات دستگاه‌های مختلف به مردم کنند افزود: امروزه باید با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری درست، وضعیت مناسبی برای فضای مجازی در نظر گرفته شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه‌های ملی و مذهبی توسط اصحاب رسانه انعکاس داده شود گفت: در جلسات این چنینی حضور رسانه از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری تصریح کرد: مردم ولایتمدار صومعه‌سرا در دی ماه 88 در روز هفتم دی‌ماه زودتر از سراسر کشور حماسه آفریدند که این حضور نماد بصیرت مردم این شهرستان بوده است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید اینگونه حماسه‌ها را پررنگ کنند بیان کرد: از آنجایی که نمی‌توان به دلیل کرونا برنامه‌هایی برگزار کرد، رسانه‌‌های مجوزدار می‌توانند با تبلیغات و انتشار صحیح اخبار مردم را از  واقعیت‌هایی که در جامعه وجود دارد، مطلع سازند.

 

وی با بیان اینکه در زمینه حماسه 9 دی باید رسانه‌ها با هماهنگی هم جریان سازی کنند اظهار کرد: در نظر داریم از هفته آینده تا پایان سال در چهار مرحله بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع کنیم.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با بیان اینکه این بسته‌ها بین گروه‌های مردمی توزیع می‌شود تا به جامعه هدف برسانند افزود: در هفته آتی 600 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه صومعه‌سرا در رزمایش مواسات خوش درخشیده است خاطرنشان کرد: در طول این هشت ماه بیش از سه میلیارد تومان کمک معیشتی به نیازمندان صورت گرفته است.

 

کد خبر 1006230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha