خادمیاران رضوی با خانواده شهید مدافع سلامت در میاندرود دیدار کردند

شفیعی گفت: خادمیاران رضوی شهرستان میاندرود به همراه پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) با حضور در بیت شهید مدافع سلامت دکتر «غلامعلی معنویان» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، هدایا متبرک حرم مطهر رضوی را به خانواده‌ شهید اهدا کردند.

«سید تقی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به خدمت رسانی خادمیاران افتخاری امام رضا( ع) به نیازمندان و افراد کم برخوردار در راستای ترویج فرهنگ منور رضوی و سیره عملی امام مهربانی ها اشاره کرد و گفت: به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زینب(س) و روز پرستار آئین تجلیل از پرستاران و کادر درمانی درمانگاه آشوری شهرستان میاندرود برگزار شد.

مسئول دفتر کانون مرکزی خدمات رضوی شهرستان میاندرود با بیان اینکه این مراسم معنوی با مولودی خوانی و توزیع هدایای متبرک حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) همراه بوده است، یادآورشد: همچنین به جهت پاسداشت زحمات مدافعان سلامت و قدردانی از تلاش های شبانه روزی این مبارزان خط مقدم مقابله با کرونا، خادمیاران رضوی با خانواده اولین شهید مدافع حرم سلامت شهرستان میاندرود شهید دکتر «غلامعلی معنویان» دیدار و گفتگو کردند.

وی از تهیه و توزیع 100سبد کالا به ارزش تقریبی هر سبد معیشتی بیش از 300هزار تومان بین نیازمندان این شهرستان در آستانه شب یلدا خبر داد و اظهار کرد: یک خیر نیک اندیش 2تن برنج طارم محلی برای توزیع بین نیازمندان در اختیار کانون مرکزی خدمات رضوی شهرستان میاندرود قرار داده که بخشی از این برنج ها در 100سبد کالا ویژه شب یلدا جانمایی شد.

شفیعی با بیان اینکه تلاش داریم همزمان با اولین سالگرد سردار شهید حاج«قاسم سلیمانی» تعداد 100سبد معیشتی دیگر تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار داده شود، اذعان کرد: مابقی برنج های اهدایی نیز به همراه این سبدهای مومنانه بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی توزیع خواهد شد.

 

وی از فعال شدن کارگروه ایثار و شهادت ذیل فعالیت های خادمیاران رضوی شهرستان میاندرود خبر داد و گفت: تلاش داریم در این هفته با حضور در بیت خانواده های معظم شهدا، ضمن تکریم و دلجویی از والدین گرامی شهدا مشکلات  آنها را مرتفع نمائیم.

کد خبر 1006240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha