توزیع ۳۳۵ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی در هرمزگان

سردار سالاری گفت: ۳۰ هزار بسته معیشتی در قالب نهمین دوره از رزمایش مواسات و همدلی در هرمزگان تدارک دیده شده که مجموعا تا به امروز ۳۳۵ هزار بسته به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع)، سردار « اباذر سالاری » در نهیمن مرحله از رزمایش مواسات و همدلی  اظهار کرد: در این مرحله ۳۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع خواهد شد.

 

وی افزود: در این ۹ مرحله از کمک‌های مومنانه بیش از ۳۳۵ هزار بسته معیشتی با ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان تهیه شده است که به همت مردم، نهادهای حمایتی و سپاه شکل گرفته است.
 


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان این که کارگاه‌های ویژه اشتغال آفرین نیز در ماه‌های اخیر با همت بسیج سازندگی و اصناف شکل گرفته که آن دسته از عزیزانی که بیکار شده‌اند، بتوانند در این بستر مشغول به کار شوند، خاطرنشان کرد: تولید البسه با قیمت مناسب و تعمیر وسایل سرمایشی در این دو کارگاه اخیر هدف گذاری شده است.
 

سردار سالاری عنوان کرد: این کارگاه‌ها با قیمت مناسب و بعضا به صورت رایگان ارائه خدمت خواهند کرد تا بتوانند در این شرایط کرونایی، باری از دوش مردم عزیز استان برداشته باشند.

 

 

 

کد خبر 1006244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha