کسب رتبه نخست جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایرانی توسط دانش‌آموز اندیمشکی

کیاحسینی با اشاره به عناوین کسب شده توسط دانش‌آموزان و یک همکار فرهنگی از شهرستان اندیمشک در جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایرانی گفت: در این جشنواره «بهار خانپور» در رشته عکاسی توانست رتبه اول را از آن خود کند.

«زیبا کیاحسینی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از اعلام نتایج جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایرانی خبر داد و اظهار کرد: دانش‌آموزان و یک همکار فرهنگی از شهرستان اندیمشک در این جشنواه خوش درخشیدند.

 

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری اندیمشک به تشریح عناوین کسب شده توسط دانش‌آموزان اندیمشکی پرداخت و افزود: در این جشنواره «بهار خانپور» از آموزشگاه هاجر اندیمشک موفق به کسب مقام اول رشته عکاسی شد.

 

وی با اشاره به اینکه «نگار قلاوندبزرگ» نیز از آموزشگاه هاجر در رشته عکاسی به رتبه سوم دست یافت اذعان کرد: «رضا کاویانی‌منش» از آموزشگاه صدرای ولایت، «امیرحسین رحمتی» از آموزشگاه شاهد گلستان و «کیانا خرمی‌نیا» و «درسا نظری» از آموزشگاه هاجر، عنوان برگزیده این جشنواره را کسب کردند.

 

کیاحسینی تصریح کرد: همچنین «محسن تجویدیان» در بخش فرهنگیان از آموزشگاه استثنائی اندیشه موفق شد رتبه نخست را در رشته داستان کودک و نوجوان کسب کند.

 

وی با بیان اینکه استان خوزستان از نظر آماری با ارسال ۶ هزار و ۶۱۴ اثر رتبه اول کشوری را کسب کرد ادامه داد: از ۱۶ اثر برگزیده استان خوزستان، هفت رتبه سهم دانش‌آموزان اندیمشکی بود.

 

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری اندیمشک یاد آور شد: جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایرانی در قالب مسابقات فرهنگی و هنری و در ۱۲ رشته متنوع جهت پوشش سلایق مختلف دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.

 

کد خبر 1006268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha