کوچه های خاکی نگین شهر تا ابتدای سال ۱۴۰۰ آسفالت می شوند/ اجرای ۱۵ هزار متر مربع آسفالت در نگین شهر

سمیعی گفت: کوچه های خاکی نگین شهر تا ابتدای سال ۱۴۰۰ آسفالت می شوند و دیگر کوچه خاکی در شهر نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قاسم سمیعی» عصر امروز (دوشنبه یکم دی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر نگین شهر هشت میلیارد تومان اعتبار برای مدیریت شهری و انجام پروژه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و بخشی ورزشی برای امسال پیش بینی شده است.

 

شهردار نگین شهر شهرستان آزادشهر به برخی از اقدامات و پروژه های شهر نگین شهر اشاره کرد و ادامه داد: امروز شاهد اجرای گام دوم آسفالت معابر سطح شهر و کوچه های خاکی هستیم که از قبل باقیمانده بود و این پروژه تا پایان سال به پایان می رسد و از ابتدای سال 1400 دیگر کوچه خاکی در شهر نگین شهر نخواهیم داشت.

 

سمیعی یادآور شد: پروژه پیاده روسازی حاشیه بزرگراه شهید اسودی بخش قابل توجهی پیشرفت فیزیکی داشته است و فاز نخست آن به اتمام رسیده است و فاز دوم این پروژه نیز آغاز شده تا پایان سال به اتمام می رسد و به زودی پیاده رو این محور نیز به سیستم روشنایی مجهز می شود.

 

وی گفت: کار در فاز سوم در ابتدای 1400 با کوچه های خاکی در نگین شهر خداحافظی می کنیم.

 

شهردار نگین شهر تاکید کرد: پروژه ایجاد جوی و جدول در متراژ چهار کیلومتر در اقصی نقاط شهر برای جمع آوری آب سطحی تمام شده است.

 

سمیعی به پایان پروژه ورزشی چمن مصنوعی نگین شهر اشاره کرد و افزود: ایجاد پارک پسماند برنامه ریزی کردیم که این پارک با همکاری مدیریت پسماند استان اجرا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: 15 هزار متر مربع تاکنون آسفالت در شهر نگین شهر انجام شده و مابقی آسفالت معابر به ویژه کوچه ها تا ابتدای سال جدید به اتمام می رسد.

 

کد خبر 1006277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha