پیشکسوتان قرآنی شهرستان جهرم تجلیل می شوند

نیک فر گفت: هر سال در میان مجموعه های قرآنی زیر مجموعه آموزش و پرورش شهرستان جهرم یک پیشکسوت قرآن کریم تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی نیک فر»، امروز (دوشنبه 1 دی) در نشست تجلیل از دانش آموزان برتر قرآن و عترت شهرستان جهرم، گفت: هر سال در میان مجموعه های قرآنی زیر مجموعه آموزش و پرورش شهرستان جهرم یک پیشکسوت قرآن کریم تجلیل می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم افزود: امسال نیز این برنامه در دستور کار آموزش و پروش قرار گرفته و یک پیشکوست قرآنی تجلیل می شود.

 

وی با اشاره به گسترش فعالیت های قرآنی در آموزش و پرورش جهرم، عنوان کرد: برنامه ریزی در زمینه فعالیت های قرآنی با ارتباط حوزه علمیه خواهران به خوبی در حال پیش روی است.

 

نیک فر ادامه داد: امیدواریم این مهم در بخش پسران نیز با ارتباط حوزه علمیه شهرستان جهرم تداوم داشته باشد تا بتوانیم در راستای رشد و توسعه فرهنگ ناب قرآنی بیش از پیش کوشا باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه دغدغه ما اجرا کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، تصریح کرد: آموزش و پرورش جهرم در این راستا به عنوان قطب اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش معرفی شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با تاکید بر عزم این مدیریت برای اجرای مناسب و خوب طرح تحول بنیادین، عنوان کرد: تا اجرایی شدن منویات رهبری انقلاب در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فاصله بسیار داریم.

 

 وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های خوب در بحث حضور دانش آموزان در آیین نماز جمعه شده بود که با شیوع کرونا امکان پذیر نیست،  اظهار کرد: امیدواریم با نابودی این بیماری بتوانیم دوباره فعالیت های آموزشی و فرهنگی را برای دانش آموزان تداوم بخشیم.

 

کد خبر 1006290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha