️اجرای طرح ضربتی رفع سد معبر و پاکسازی معابر و خیابان ها در جهرم

نظری از اجرای ️طرح ضربتی رفع سد معبر و پاکسازی معابر و خیابان های اصلی در سطح شهر جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «علیرضا نظری»، امروز (شنبه ۱ دی)، در خصوص اجرای طرح ضربتی رفع سد معبر و پاکسازی معابر و خیابان های اصلی در سطح شهر، گفت: طرح مذکور با توجه به دستور قضایی، تذکرات حضوری و اعلام قبلی از طریق اطلاعیه‌ها و فضای مجازی اجرایی شده است.

 

شهردار جهرم با اشاره نحوه اجرای این طرح، افزود:‌ در راستای اجرای این طرح، دست فروشان و سدمعبر در حاشیه معابر اصلی خیابان‌ها پاکسازی و جمع آوری شد و این کار استمرار خواهد داشت. 

 

وی به اهداف اجرای طرح رفع سد معبر و پاکسازی معابر شهر جهرم اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از اجرایی کردن این طرح عملیاتی، ساماندهی مسیر عبوری شهروندان، روان کردن مسیرهای عابر پیاده، ترافیک خودروها و احترام به حقوق شهروندی است.

 

نظری ادامه داد: همچنین جمع آوری سد معبر در سطح شهر، علاوه بر جلوگیری از ایجاد ترافیک، تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت فضای شهر دارد.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در چند روز گذشته با برگزاری جلساتی مورد بررسی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: رفع سد معبر و جمع آوری وسایل افراد متخلف به صورت منظم انجام شده است. 

 

شهردار جهرم با تاکید بر اینکه طرح ضربتی جمع آوری دست فروشان برابر قانون شهرداری ها صورت می پذیرد، تصریح کرد: با مشاهده هرگونه سد معبر و ایجاد مزاحمت در پیاده روها و خیابان‌های اصلی از طریق اجرائیات برخورد قانونی صورت می گیرد. 

 

نظری با اشاره به اینکه روند این طرح در روزهای آینده تا به نتیجه رسیدن مطلوب، در نقاطی که باعث سلب آسایش شهروندان شود ادامه دارد، اظهار کرد:‌از عموم شهروندان تقاضامندیم با عوامل اجرائیات شهرداری همکاری لازم را به عمل آورند.

 

کد خبر 1006304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha