تکریم از مدافعان سلامت در کانون انصار الزینب(س) آستانه اشرفیه

همزمان با ولادت حضرت زینب(س) طرح تکریم از مدافعان سلامت در کانون انصار الزینب(س) آستانه اشرفیه برگزار شد.

«مژگان پیرخندان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در این کانون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اظهارداشت: تاکنون با ثبت این فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد موفق شدیم جز پنج رتبه برتر کشوری در طرح ملی ایران قوی داشته باشیم.

 

مدیر کانون انصار الزینب(س) آستانه اشرفیه با بیان اینکه این کانون یک کانون روستایی است و در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند اظهارداشت: برنامه‌های این کانون در ۱۲ رواق برگزار می‌شود و تمرکز فعالیت‌های کانون بر کودکان و نوجوانان است.

 

وی با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: هشت عضو این کانون در حرفه پرستاری مشغول فعالیت هستند که تکریم از این مدافعان سلامت در قالب سه‌شنبه‌های تکریم در دستور کار قرار گرفت.

 

پیرخندان ادامه داد: همچنین بیش از ۱۰۰ شاخه گل رز و ۱۰۰ بسته ماسک همراه با شکلات و حديث در بين خواهران زينبی کانون که در راستای ارتقا و توسعه روستا فعالیت می‌کنند، توزيع شد.

 

وی از برگزاری مسابقه نقاشی «سفيدپوشان سبز قامت» ویژه کودکان در کانون انصارالزينب (س) خبر داد و خاطرنشان کرد: به پنج نفر از شرکت‌کنندگان این مسابقه نقاشی با محوریت تجلیل از پرستاران که در این روزهای سخت کرونایی در جبهه مقدم قرار داشته و با ازخودگذشتگی و ایثار به مقابله با ویروس می‌پردازند، جوایزی اهدا شد.

کد خبر 1006315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha