برترین های جشنواره نماز و نیایش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت معرفی شدند

حجت الاسلام اصغر شاهرخی گفت: نفرات برتر جشنواره نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت در ۶ رشته معرفی شده و به ترتیب مقام های اول تا سوم، یک میلیون تومان، ۸۰۰ هزار تومان و ۶۰۰ هزار تومان هدیه نقدی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام «اصغر شاهرخی» در آئین اختتامیه جشنواره ملی نماز، نیایش؛ کرونا و مدافعان سلامت، گفت: نفرات برتر این جشنواره در ۶ رشته معرفی شده و به ترتیب مقام های اول تا سوم، یک میلیون تومان، ۸۰۰ هزار تومان و ۶۰۰ هزار تومان هدیه نقدی دریافت کردند.
 

 

 

 



معاون استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: شاخص های امتیاز دهی داوران بر اساس شیوه نامه، رعایت عدالت، بی طرفی و نگاه فنی و تکنیکی به آثار بوده است.
 

 

 




وی تصریح کرد: این جشنواره در ۲ بخش ادبی، هنری و در رشته های عکس، نقاشی، فیلم و کلیپ، شعر، خاطره و دل‌نوشته برگزار شد.
 

 

 

 




حجت الاسلام شاهرخی خاطرنشان کرد: استعانت از صبر و نماز، کرونا و ایثارگری مدافعان سلامت، کرونا ارتباطات اجتماعی و عبور از بحران، کرونا توسل و نیایش و همچنین کرونا توکل و امید به آینده از محورهای این جشنواره ملی بود.
 

 

 




معاون استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت یادآور شد: تاریخ برنامه ریزی جشنواره ملی نماز، نيايش، کرونا و مدافعان سلامت پانزدهم تیر سال جاری بوده و ارسال احکام، رونمایی از پوستر، اطلاع رسانی، نشست خبری با اصحاب رسانه، تمدید مهلت ارسال و تفکیک آثار و نیز ارسال این آثار به داوران از جمله فعالیت های این جشنواره بود.
 

 

 

 




وی به نفرات برگزیده جشنواره ملی نماز، نيايش، کرونا و مدافعان سلامت، اشاره کرد و افزود: در رشته نقاشی به ترتیب فاطمه شفیعی، مهسا اقدامی و هادی کامیاران به عنوان نفرات برتر این جشنواره انتخاب شدند.

 

 

 




حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: در بخش عکس علی نجات بخش از دانشگاه نجف آباد اصفهان، فاخته جلایر نژاد از دانشگاه علمی و کاربردی اراک و مرتضی پناهی از دانشگاه روزبه زنجان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کرده و همچنین در این بخش اثر محمدرضا براهام از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به عنوان عکس شایسته تقدیر انتخاب شد.


 





معاون استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ادامه داد: نفرات برتر رشته شعر به ترتیب فاطمه شهدادی ( هیئت علمی دانشگاه جیرفت)، مجتبی صفدری گیلان و سلیم غلامی بروجنی از پیام نور دلیجان هستند.

 




وی عنوان کرد: در بخش خاطره عباس عرفانی مهر از قم، پوریا اسکندرزاده از تهران و زهرا سادات مشکانی از دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان نفرات برتر این جشنواره انتخاب شدند.

 

 





حجت الاسلام شاهرخی ابراز کرد: در بخش دلنوشته نیز به ترتیب حمید عبداللهی ( هیات علمی علوم پزشکی کرمان)، شیما شهيدی و رضا اسحاقی ( دانشجوی فرهنگیان کرمان) معرفی شدند.







معاون استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ابراز کرد: در این بخش همچنین دنیا اسکندر زاده از تهران، زهرا سعید زاده و زهرا وزینی از  دانشگاه فرهنگیان همدان به عنوان نفرات شایسته تقدیر انتخاب شدند.







وی در خاتمه سعید نجاتی از قم، فاطمه درستکار از دانشگاه کاشان و ریحانه مهدویان از مشهد را جزء نفرات برتر بخش فیلم اعلام کرد.

کد خبر 1006343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha