برگزاری تمامی امتحانات در مدارس بزرگسالان فارس به صورت حضوری

شیرازی نژاد گفت: تمامی امتحانات در مدارس بزرگسالان استان فارس در نوبت اول امسال به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امیر شیرازی نژاد»، امروز (دوشنبه 1 دی) با اشاره به روند برگزاری امتحانات دانش آموزان فارس در نوبت اول امسال در جمع خبرنگاران گفت: تمامی امتحانات در مدارس بزرگسالان استان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس ادامه داد: امتحانات پایه دوزادهم نیز برای دانش آموزان راه دور، بزرگسال و یا دانش آموزانی که در امتحانات شهریور نمره قبولی نگرفته اند از 15 در تا 8 بهمن بر اساس برنامه ارسالی امتحانات نهایی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: از اول مهر تا 31 شهریور سال بعد، امتحانات در سه دوره برگزار می شود که نیمی از مطالب کتب درسی در دی و تمام دروس کتب درسی در خرداد امتحان گرفته می شود و دانش آموزانی که در خرداد قبول نشوند در امتحانات شهریور شرکت می کنند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: امتحانات پایه نهم دانش آموزان بزرگسال نیز به صورت هماهنگ و حضوری برگزار خواهد شد و در حوزه برگزاری امتحانات تمامی اصول لازم بهداشتی رعایت می شود.

 شیرازی نژاد با اشاره به معنای آزمون بیان کرد: در آموزش و پرورش از آزمون برای آموزش و درس خواندنی که به یادگیری منتهی شده باشد یاد می شود و آزمون ها در مقطع ابتدایی به صورت عملکردی انجام می شود.

 وی ادامه داد: در شرایط حاضر برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری توصیه نمی شود و طبق بخشنامه اعلام شده در وضعیت زرد کرونا تنها با مجوز ستاد کرونای استان فارس، امکان حضور دانش آموزان  ابتدایی  برای ارزشیابی امکان پذیر خواهد بود.

شیرازی نژاد اعلام کرد: مسئولان اداره کل اموزش و پرورش فارس به صورت هفتگی و از طریق  کانال رسمی اخبار این اداره کل به آدرس https://shad.ir/farsmedunews به صورت زنده با فرهنگیان و دانش آموزان و اولیای آنها در استان به گفتگو می نشینند.

کد خبر 1006356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha