توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان در آستارا

۴۰ بسته غذایی و بهداشتی توسط کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) و ۵۵ بسته غذایی توسط قرارگاه جهادی شهید احمدی روشن در بین نیازمندان آستارا توزیع شد.

«قربانعلی عاطفی» امروز(دوشنبه، ۱ دی) به توزیع ۴۰ بسته غذایی در بین نیازمندان اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: این بسته های غذایی توسط خیرین و دانشجویان تهیه شده بود که به افراد نیازمند در مناطق مختلف شهرستان آستارا تحویل داده شد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس آباد بندر آستارا افزود: این بسته های غذایی و بهداشتی به مناسبت شب یلدا و با نیت فرج امام زمان(عج)، سلامتی مقام معظم رهبری و به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: بسته های غذایی شامل گوشت، مرغ، روغن، ماکارونی، حبوبات، مواد بهداشتی و شوینده بود.

 

عاطفی گفت: ارزش ریالی هر بسته غذایی یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

 

*۵۵ بسته غذایی بین خانواده های زندانیان و نیازمندان توزیع شد

«محمد پورحنیفه» به توزیع ۵۵ بسته غذایی بین خانواده های زندانیان و نیازمندان اشاره و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: به مناسبت شب یلدا ۲۰ بسته غذایی بین خانواده های زندانیان و ۳۵ بسته بین نیازمندان مناطق مختلف شهرستان آستارا توزیع شد.

 

مسئول قرارگاه جهادی شهید مصطفی احمدی روشن بندر آستارا افزود: برنج، روغن، مرغ، تخم مرغ، ماکارونی، سویا، رب، سیب زمینی و پیاز از جمله اقلامی بود که بین نیازمندان و خانواده های زندانیان توزیع شد.

 

پورحنیفه خاطرنشان کرد: این بسته های غذایی که به همت خیرین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) تهیه شده بود ارزش آن در مجموع ۵۰ میلیون ریال است.

کد خبر 1006369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha