جهادی که هنوز ادامه دارد/پخت نان محلی توسط جهادگران حضرت زینب (س)

جهاگران گروه جهای حضرت زینب(س) در ادامه کمک های مومنانه و در راستای طرح محله محور «شهید سلیمانی» بازهم پای کار آمده و با تولید و پخت نان محلی در یاری رساندن به آسیب دیدگان ناشی از کرونا و نیازمندان تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، روزهایی کرونایی با همه تلخی هایش ،جلوه‌گر مهربانی و بخشندگی بسیجیان جهادگری شده است که به جای رضایت خود، دل در گرو رضایت خداوند بسته‌اند،در روزهای که می گذرند گروه های جهادی همچنان با جان و دل پای کار مردم هستند و جهادگران بسیجی در صحنه نبرد با کرونا و دستگیری از نیازمندان، مقاوم تر از همیشه ایستاده اند.

 

«مجتبی جعفری» با اشاره به اقدامات این گروه جهادی گچساران در روزهای کرونایی، گفت: این گروه جهادی ظرفیت های خوبی دارد، به گونه ای که جهاگران با جان و دل در صحنه بوده و تا جایی که توان دارند در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

مسئول گروه جهادی حضرت زینب (سلام الله علیها) گچساران اظهار کرد: این گروه جهادی با آغاز شیوع کرونا در شهرستان گچساران هم گام با دیگر گروه های جهادی، هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و ... هم پای کار آمدند و با گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، خیابان ها، محلات و دیگر نقاط شهر، سهمی عمده در پیشگیری از این بیماری در این شهرستان داشتند.

 

وی با بیان اینکه غربالگری ورودی های شهر گچساران برای مقابله با ویروس کرونا نیز توسط بسیجیان جهادگر انجام شد، ادامه داد: گروه جهادی حضرت زینب (سلام الله علیها) روزهای سخت حضور در خط مقدم مقابله با شیوع بیماری کرونا را با عشق خدمت به شهروندان سپری کردند.

جعفری به تاکید مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر راه اندازی «رزمایش کمک های مومنانه» اشاره کرد و یادآور شد: گروه‌ جهادی حضرت زینب (سلام الله علیها) نیز هم گام با دیگر نهادها و با روحیه ایثارگیری و نوع دوستی به میدان جهاد آمد تا باز هم از نیازمندان دستگیری کنند.

 

مسئول گروه جهادی حضرت زینب (سلام الله علیها) گچساران گفت: توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده، بسته های معیشتی، ماسک، لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم، مواد پروتئینی، تهیه وسایل منزل از جمله کولر، بخاری، فرش و ... برای نیازمندان و همچنین کمک جهیزیه زوج های جوان نیازمند از دیگر اقدام های این گروه جهادی در روزهای کرونایی در شهرستان است.

وی گفت:در ادامه کمک های مومنانه و در راستای طرح محله محور «شهید سلیمانی» باز هم جهاگران گروه جهای حضرت زینب (سلام الله علیها) پای کار آمدند و این بار نیز با تولید و پخت نان محلی توسط بانوان جهادگر در یاری رساندن به نیازمندان کوتاهی نکردند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1006388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha