رسالت روحانیت در عصر حاضر سنگین است

امام جمعه شهرستان بهارستان گفت: رسالت روحانیت در عصر حاضر سنگین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، همزمان با سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) جلسه علماء و روحانیون گلستان بهارستان با حضور امام جمعه و مدیراداره اوقاف بهارستان درمصلای نماز جمعه برگزار گردید .

حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه شهرستان بهارستان به بیان مسئولیت و رسالت روحانیت پرداخت و گفت:جهاد علمی ، فرهنگی ،فهم درست دین ، تبلیغ آن ،مردمی بودن و دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و مراقبت از خود و خانواده و نزدیکان از مهمترین وظایف و رسالت های روحانیت است .

وی به لزوم عاقبت به خیری در هر شغلی خصوصا روحانیت اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ بسیاری بودند که سابقه درخشانی داشتند ولی بر اثر غفلت ،غرور،هوی و هوس و حطام دنیا لغزیدند و عاقبت به شر شدند، مثل ابلیس ،بلعم با عورا، قارون ،طلحه و زبیر.......و یا آن به ظاهر روحانی که روزگاری معلم اخلاق بود ولی بر اثر عاقبت به شری حلقوم او شده رسانه شیطان ، اسرائیل و رادیو آمریکا،نفرین به آن حلقومی که بلندگوی شیطان اعظم شده!.... و از مفسد فی الارض روح الله زم آتش بیار فتنه ۹۶ حمایت می کند و ولایت را زیر سوال می برد اینها بزرگترین درس عبرت است .

کد خبر 1006412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha