کمک بنیاد مستضعفان به اجاره مسکن خانوارهای مددجوی کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: بنیاد مستضعفان به اجاره مسکن خانوارهای مددجوی تحت پوشش کمیته امداد شیروان کمک کرد.

«مرتضی صفی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: با توجه به بحران کرونا و با هدف حمایت از مددجویان، بنیاد مستضعفان امسال اجاره مسکن ۵۹۵ خانوار مددجوی زیر پوشش این نهاد را پرداخت کرد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: به هر خانواده نیازمند زیر پوشش این نهاد سه میلیون ریال اجاره بهای مسکن داده شد که در مجموع رقمی معادل یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال را شامل می شود.

 


صفی پور عنوان کرد: همچنین توسط این بنیاد به ۵۰۶ نفر از مددجویان کمیته امداد یک میلیون ریال و در مجموع ۵۰۶ میلیون ریال کمک نقدی صورت گرفت.

 


وی با اشاره به کمک های انجام شده به خانوارهای مددجویان شیروانی در مدت شیوع کرونا خاطرنشان کرد: در این مدت به ۴۹۰ خانوار محروم، به هر خانوار معادل سه میلیون ریال سبد کالا شامل مواد غذایی اهدا شد که در مجموع یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال در این خصوص هزینه شده است.

 


وی تصریح کرد: علاوه بر توزیع سبدهای کالایی،  ۵۰۰ پرس غذا به ارزش ۹۷ میلیون ریال و نیز ۴۹۶ میلیون ریال کمک های نقدی مردمی به ۴۹۶ خانوار زیر پوشش این نهاد اعطا شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان ادامه داد: همچنین به ۵۰ نفر از مبتلایان کرونا که زیر پوشش این نهاد بودند در مجموع ۱۴۰ میلیون ریال کمک مالی صورت گرفت.

 

صفی پور افزود: هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1006456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha