استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمات رسانی به مردم

شیر دره گفت: خدمات سریع و آسان توزیع نیروی برق ملایر با نصب اپکیشن « برق من » برای مشترکین در روزهای کرونایی و جلوگیری از مراجعه حضوری مشترکین ارائه شده است.

«رضا شیردره» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر  گفت: جلب رضایت‌مندی مردم و ارتقای شاخص‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اهداف عمده در این مدیریت است و در این زمینه با ارائه راهکارها و تلاش همکاران توانسته‌ایم تا حدود زیادی این اهداف را عملی کنیم.

مدیریت توزیع برق ملایر با بیان اینکه مدیریت توزیع نیروی برق ملایر با استفاده از همه ظرفیت‌ها مشغول خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان ملایر است افزود: در راستای خدمات دهی به مردم طی چند ماه گذشته اقدامات مفید و مؤثری انجام شده است.

مدیر توزیع نیروی برق ملایر یکی از مهمترین برنامه‌های عملیاتی این مدیریت را ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین برشمرد و گفت: در این زمینه بیش از 40 خدمت این مدیریت از طریق نصب اپلیکیشن« برق من» به مشترکین ارائه می‌شود که در این روزهای کرونایی یکی از راحتترین راه‌ها برای مردم و جلوگیری از مراجعه حضوری مردم است

وی افزود:  همشهریان با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود می‌توانند از خدمات غیر حضوری این مدیریت شامل  نمایش سوابق مصرف و پرداخت، امکان پرداخت آنی  قبوض، ثبت خود اظهاری قرائت کنتور، امکان درخواست انشعاب و آزمایش کنتور، و... با  نصب این اپیکیشن بهره مند شوند

شیر دره در ادامه به اجرای طرح  برق امید از سوی وزارت نیرو گفت: طبق مصوبه هیات دولت در این زمینه مشترکینی که مشمول  این طرح هستند با مصرف به میزان تعیین شده طی هر دوره مشمول تخفیف 100 درصدی بهای برق مصرفی می‌شوند که طرح برق امید از اول آبان ماه اجرایی شده و در این زمینه این طرح برای ماه‌های گرم 100 کیلو وات و برای سایر ایام 80 کیلو وات است .

مدیر توزیع نیروی برق ملایر با  اشاره به اینکه این طرح در حال حاضر مشمول 25 درصد از مشترکین ملایری می‌شود واین طرح تنها مشمول مشترکین خانگی است بیان کرد: از مشترکین نیز تقاضا داریم  که مصرف برق خود را تا حد امکان مدیریت کنند تا از تخفیف 100 درصدی بهای انرژی ماهانه بهره‌مند شوند.

وی در ادامه به سایر اقدامات حوزه برق شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت در تمام شهرستان برنامه های خوبی برای اصلاح و بهینه ، توسعه و احداث شبکه های روستایی در حال انجام است و همه اقدامات با هدف تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکین  و رضایت مندی مردم صورت می‌گیرد

وی با بیان اینکه شاخه زنی‌ها از اواسط آبان ماه شروع شده و همچنان ادامه دارد گفت:  در تلاشیم تا در فصل زمستان نیز با تأمین برق پایدار و مستمر موجب آرامش خاطر همشهریان عزیز باشیم که در این راستا برنامه‌های بازدید منظم از شبکه‌های توزیع در نقاط مختلف شهرستان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر پرداخت به موقع بهای برق مصرفی توسط مشترکین گفت: رعایت حریم ها در زمان ساخت و ساز نیز مورد تاکید است.

وی در ادامه با بیان اینکه مانور سراسری اصلاح ولتاژ و تعدیل بار شبکه‌های توزیع نیروی برق با حضور 36 اکیپ اجرایی از 27 آذر ماه سال جاری به مدت دو روز برگزار شد افزود: این مانور با هدف افزایش پایداری شبکه، اصلاح ولتاژ مشترکین، کاهش تلفات، تعدیل بار شبکه، کاهش خاموشی‌ها،کوتاه شدن طول فیدرها، جلب رضایت مشترکان و تمرین آمادگی به منظور مواجهه با بحران برگزار شد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر افزود: در مانور عملیاتی و جهادی توزیع نیروی برق شهرستان ملایر، 36 اکیپ عملیاتی، 45 نیروی فنی و اجرایی امور برق ملایر و پیمانکاران شهرستان، 18 دستگاه خودرو سبک عملیاتی و چهار خودرو سنگین عملیاتی (بالابر و جرثقیل)  به‌‌کار گرفته شد.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت‏‌های مربوط به همه‌گیری کرونا، مانور سراسری اصلاح ولتاژ و تعدیل بار شبکههای توزیع نیروی برق شهرستان ملایر همراه با رعایت کامل پروتکل‏‌های بهداشتی برگزار شده است.

شیردره ابراز داشت: در این مانور چهار دستگاه پست با مجموع ظرفیت 40KVA و تعدیل بار 12 دستگاه پست برای رفع ضعف ولتاژ و تعدیل سیستم روشنایی معابر به منظور کاهش تلفات و پیک‌سایی در سطح شهرستان انجام شد.

 وی در ادامه به اصلاح و بهینه سازی برق بازار ملایر اشاره کرد و گفت:  شبکه برق بازار بزرگ ملایر که از مدت‌ها پیش کهنه و فرسوده بود به همت و تلاش کارکنان برق ملایر اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی افزود: در این راستا شبکه و کابل‌های برق مغازه و واحدهای تجاری بازار بزرگ ملایر که هر لحظه با خطر آتش‌سوزی مواجه بود اصلاح شد و در حال حاضر این واحدها از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند که قسمت کوچکی از یکی از راسته‌های بازار باقی مانده که در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1006520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha