جشنواره  فرهنگی و هنری «حجاب» در ایلام برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام از برگزاری جشنواره حجاب در این استان خبر داد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا ۱۵ دی ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

«علی میرزایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در  ایلام، اظهار کرد: این جشنواره در ۴ بخش شعر، فیلم کوتاه، موشن گرافی و عکس در استان ایلام برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه از طریق زبان هنر یکی از اهداف برگزاری این جشنواره است، تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از ۳۰ آذرماه تا ۱۵ دی ماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان در ۲۰ دی ماه سال جاری برگزار می شود، تصریح کرد: این جشنواره با همکاری معاونت فرهنگی و خانواده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار می شود.

 

میرزایی با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره در سطح استان به ویژه انجمن های فرهنگی و هنری استان توزیع و اعلام شده است، یادآور شد: عموم مردم و هنرمندان رشته های مختلف هنری می توانند در بخش های اعلام شده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

وی گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به نشانی ابلام، انتهای خیابان پیروزی، مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی،سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام ارسال یا با شماره تلفن 08432221040 تماس حاصل کنند.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام  با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از مهم ترین ارزش های جامعه اسلامی است، یادآور شد: زبان هنر یکی از بهترین ابزار و راه ها برای انتقال معانی و مفاهیم ارزشی به جامعه است.

 

 

 

کد خبر 1006526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha