ارائه خدمات پزشکی و توزیع بسته های معیشتی در دومین سفر کاروان خدمت به روستاهای ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: کاروان خدمت در دومین سفر خود به دو روستای شهرستان ملایر ویزیت حدود ۵۰ نفر از اهالیِ کمتر برخوردار و توزیع اقلام دارویی مورد نیاز بصورت رایگان و بسته های معیشتی را داشته است.

«حجت‌ الاسلام روح الله نجفی »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت با تشکیل قرارگاه خدمت رسانی حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین گروه های جهادی با ورود ویروس کرونا به کشور در بخش‌های مختلف اقداماتی نظیر ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش، گندزدایی و ضدعفونی معابر، همراهی کادر درمان و تدفین بیماران کرونایی وکمک مومنانه انجام  شده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: کاروان خدمت  نیز در راستای این طرح با هدف  کمک رسانی به مناطق محروم و مناطق روستایی در شهرستان ملایر راه اندازی شده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه خدمت رسانی در حوزه های مختلف از مزایای این طرح است که باعث قوت گرفتن نیروهای جهادی خواهد شد افزود دراین زمینه در طرح کاروان خدمت 30 نفر در قالب گروه های 5 تا 6 نفره حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در واقع این گروهها با حضور در روستاهای محرم گوشه ای از کارها رابر عهده می گیرند افزود:  برنامه های خدمات  پزشکی، فرهنگی،   آرایشگاه مردانه،   توزیع بسته غذایی و...  از جمله خدمات ارائه شده به مردم روستاها در این طرح به صورت رایگان است.

حجت الاسلام نجفی بیان کرد: در اولین حضور کاروان خئدمت گروه جهادی کریمه اهل بیت در ماه گذشته در اولین اقدام خود به  روستای گرجایی در قالب کاروان خدمت نسبت به به طبخ و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم طبخ و  بین مردم روستا  اقدام کردند.

وی اضافه کرد: این کاروان همزمان با میلاد حضرت زینب کبری(س) نیز دومین سفر خود را به دو روستای دیگر شهرستان  داشت که در این برنامه ویزیت حدود ۵۰ نفر از اهالیِ کمتر برخوردار و توزیع اقلام دارویی مورد نیاز بصورت رایگان توسط تیم بهداشت و درمان، طبخ و توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم، توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های نیازمند روستاوگفتگو با اهالی برای پیگیری مشکلات روستا از دستگاه های اجرایی انجام شد.


‌‌‌‌ وی با بیان اینکه قرار است این کاروان خدمت رسانی به دیگر روستاها و مناطق محروم نیز سفر کند افزود: این طرح همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در شهر ملایر نیز در مناطق کمتر برخوردار شهر این طرح در حال انجام است افزود: در این طرح 3 محله شامل مسکن مهر، امام زاده عبدالله و محله طالقانی به عنوان پایلوت مشخص شده است.

وی  گفت:  در این راستا ظرفیت محلات زنده و احیا می شود که  برنامه های خوبی را  که قابلت اجرا دارند در این محلات اجرایی کنیم

وی با بیان اینکه  در این طرح روحانیون این محلات با همکاری مسئولان مساجد فعالیت دارند  برنامه‍ هایی از جمله کمک های مومنانه ، کمک به آموزش مردم در مقابله با کرونا، پرداخت بدهی نیازمندان به  مغازه هایی که از  خانواده های نیازمند طلب دارند با کمک نیکوکاران و خیران و...  اجرا و این طرح تا اسفند ماه ادامه دارد.

 

کد خبر 1006529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha