خنثی سازی توطئه های دشمن با پویش «هر هفته الف- ب -ایران»/ ۲۵۰ هزار پروژه به بهره برداری می رسد

اردکانیان از بهره برداری ۲۵۰ هزار پروژه در پویش «هر هفته الف- ب -ایران» در سراسر کشور خبرداد و گفت در این پویش هر هفته پروژه‌های متعددی در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا اردکانیان» امروز(سه‌شنبه، ۲ دی) در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته سی و سوم پویش «هر هفته الف -ب -ایران» که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن الغدیر  برگزار شد، اظهارکرد: در ۲ سال اخیر سال‌های خشک و یا با فراوانی نعمت باران که باعث بلایای طبیعی چون سیل شده بود را پشت سر گذاشتیم.‌

 

وزیر نیرو با بیان اینکه در کشور سرمایه‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف دانشگاهی، غیردانشگاهی، خصوصی و دولتی داریم گفت: با اتحاد ملت ایران نقشه‌های شوم دشمنان که درصدد بودند چهلمین سالگرد انقلاب را با وضع تحریم‌های جدید جشن نگیریم، خنثی شد. 

 


وی ادامه داد: دشمنان درصدد بودند که با کاهش تاب‌آوری اجتماعی، شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند تا امید و انگیزه در جامعه کاهش یابد اما با اتحاد و انسجام ملت ایران و همراهی با دولت تاکنون موفق نشدند به اهداف شومشان دست یابند.

 

وزیر نیرو در ادامه با بیان اینکه در سال جهش و رونق تولید پروژههای متعددی در حوزه آب و برق به بهره برداری رسید تصریح کرد: با کاهش التهاب اجتماعی و افزایش امنیت خاطر در جامعه پویش «هر هفته - الف-ب- ایران» طراحی و اجرا شد.


وی افزود: در قالب این پویش هر هفته پروژه‌های متعددی در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.‌ و در یک برنامه ریزی مدون سال گذشته توانستیم ۲۲۷ طرح را با اعتباری بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری برسانیم.‌

 

اردکانیان خاطرنشان کرد: با پیشرفت‌های چشم‌گیر ایران در حوزه‌های مختلف و اراده مستحکم وزارت نیرو به دشمنان این مرز و بوم فهماندیم که تحریم‌های آنان، روزمرگی بیش نیست. 

 

*تا پایان دولت ۵ هزار نفر در وزارت نیرو بازنشسته می شوند


وی با اشاره به سرمایه انسانی وزارت نیرو بیان کرد: طی دو سال، سه هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای وزارت نیرو بازنشسته شدند که تا پایان دولت به حدود پنج هزار نفر خواهد رسید. 

 


وزیر نیرو اضافه کرد: با بازنشسته شدن نیروهای قدیم شاهد ورود نیروهای جوان در حوزه‌های مختلف خواهیم بود که با این روند ایجاد انگیزه و افزایش کیفیت فعالیت‌ها را شاهد خواهیم بود‌. 

 


وی به پویش «هر هفته الف- ب- ایران» پرداخت و اظهار کرد: در این پویش ۲۵۰ هزار پروژه در کشور راه اندازی و به بهره برداری خواهد رسید. 

 

*افتتاح  ۱۷۶پروژه در استان تهران و گیلان 
اردکانیان تصریح کرد: در هفته سی و سوم این طرح  ۱۷۶پروژه در استان تهران و گیلان با اعتباری بالغ بر ۵۱ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.  

 


وزیر نیرو خاطرنشان کرد: اصلاح ساختاری و ایجاد انگیزه در حوزه‌های مختلف از جمله اهدافی است که دنبال می‌شود و مسیر را برای دولت بعدی هموارتر خواهد کرد.‌

 

کد خبر 1006583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha