پایان بلاتکلیفی واحد تولید لبنیات با مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

فرماندار فاروج گفت: در کارگروه تسهیل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان، موانع تولید واحد لبنیات با موافقت پرداخت تسهیلات، پس از سه سال برطرف شد.

«ابوالحسن نجفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این واحد تولیدی با 130 میلیارد ریال سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی شهرستان راه اندازی شده بود.

 

فرماندار فاروج گفت: پس از سه سال بلاتکلیفی با موافقت پرداخت تسهیلات 40 میلیارد ریالی از سوی بانک کشاورزی برای ساخت تصفیه خانه، مشکل این واحد برطرف شد.

 

وی با بیان اینکه، بعد از ساخت تصفیه خانه این واحد به طور رسمی بهره برداری می شود، افزود: با این روند فرصت اشتغال به طور مستقیم برای 35 تا 40 نفر فراهم می شود.

 

نجفی با اشاره به اینکه مشکل دو واحد دیگر نیز در نشست استانی مطرح شد، گفت: مشکل واحد تولیدی کیک و کلوچه واقع در شهرک صنعتی با بانک ملی برطرف و به زودی مجوز بهره برداری آن صادر می شود.

 

وی افزود: در این واحد تولیدی بالغ بر 600 میلیارد ریال اعتبار از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری شده و 70 نفر اشتغالزایی مستقیم دارد.

 

وی از موافقت پرداخت تسهیلات برای واحد ریخته گری و ابزار و یراق شرکت صالح صنعت مایوان در شهرک صنعتی شهرستان خبر داد و گفت: با راه اندازی این واحد 20 نفر فرصت اشتغال می یابند. 

کد خبر 1006584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha