نماهنگ «زینت خلقت» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

گواهیان گفت: نماهنگ «زینت خلقت» به همت گروه رسانه ای «ماح»، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تولید شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به میمنت روز پرستار و گرامی داشت مقام این فرشتگان سفید پوش ایران زمین، نماهنگ سرود به همت گروه رسانه ای «ماح»، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تولید شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: در این نماهنگ، سرود زیبای این کانون فرهنگی و هنری که تولید شده توسط بچه های مسجد است، تقدیم به پرستاران و مدافعان سلامت شده است.

 

وی زمان این نماهنگ را چهار دقیقه و 18 ثانیه عنوان کرد و اظهار داشت: در این نماهنگ، فعالیت های بچه های مسجد در ارتباط با کمک مومنانه و تهیه بسته های معیشتی، قدردانی از پرستاران و کادر درمان بیمارستان، راه اندازی ایستگاه سلامت و... نیز به نمایش در آمده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه کارگردانی این نماهنگ توسط «مهیار فاتح نیا» انجام شده است، خاطرنشان کرد: شاعر این اثر «روح الله قناعتیان» و آهنگساز نیز «علی قناعتیان» بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه کار تنظیم اثر «زینت خلقت» توسط «آریا خسروی نیا» انجام شده است، عنوان کرد: میکس و مستر این نماهنگ توسط «مهرداد صدقی» بوده و مدیر تولید آن نیز به همت «اسماعیل اکسیری نیا» انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با قدردانی از عوامل تولید این اثر، گفت: این نماهنگ با مدیریت اجرایی «سید عباس طهماسبی» و هماهنگی آن نیز با تلاش «جابر رحمانیان» همراه بوده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه نماهنگ «زینت خلقت» به همت و تلاش گروه رسانه ای «ماح» تولید شده است، عنوان کرد: این اثر همزمان با روز پرستار و سالروز ولادت حضرت زینب (س) در فضای مجازی و گروه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» به اشتراک گذاشته شده است.

 

به گزارش شبستان، تولید نماهنگ «زینت خلقت»، در قالب شبستان «هنر» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در آمده است.

 

کد خبر 1006588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha