پیگیری طرح توسعه بندر سجافی/ لایروبی بندر تجاری سیف در دستور کار قرار گرفت

آقاجری با تاکید به تسریع در ساخت جاده کمربندی و بازسازی مراکز ورزشی توسط سازمان بنادر و دریانوردی در شهر بندر امام خمینی گفت: طرح توسعه بندر سجافی پیگیری می‌شود و لایروبی بندر تجاری سیف در دستور کار قرار گرفت.

«حبیب آقاجری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر اظهار کرد: طی روزهای گذشته جلسه با مدیرعامل سازمان بنادر و دریاوردی کشور در دفتر ایشان پیرامون مشکلات بنادر حوزه انتخاببیه داشته‌ام.

 

نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان و امدیه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت رفع مشکلات در بندرگاه‌های حوزه انتخابیه افزود: با توجه به بندری بودن حوزه انتخابیه و وجود بندرگاه‌های متعدد با کاربری متفاوت باید به به رفع مشکلات و گسترش این بندرگاه‌ها توجه ویژه شود.

 

وی تصریح کرد: در این دیدار مقرر شد سازمان بنادر و دریانوردی کشور، تامین اعتبار کافی برای تسریع در ساخت جاده کمربندی بندرامام خمینی (ره) را انجام دهد.

 

آقاجری عنوان کرد: همچنین مقرر شد تجهیز و بازسازی سالن‌های ورزشی و احداث چند زمین چمن مصنوعی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی این سازمان برای شهر بندر امام خمینی(ره) صورت بگیرد.

 

وی بیان کرد: در این دیدار با توجه به اهمیت بندر سجافی در اقتصاد شهر هندیجان، طرح توسعه این بندرگاه مورد بحث و پیگیری قرار گرفت تا با رونق فعالیت‌های اقتصادی موضوع اشتغال جوانان این شهرستان نیز رفع شود.

 

نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین با تاکید بر لایروبی بندر تجاری سیف، پیگیری برای راه‌اندازی این بندر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت تا بندر تجاری شهرستان بندر ماهشهر نیز فعال شود.

 

همچنین «محمد راستاد» مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در پایان برای استخدام نیروی‌های بومی در بنادر حوزه انتخابیه قول مساعد داد و یاد آور شد: تمام‌ تلاش خود را برای به کارگیری نیروی انسانی بومی در حوزه بندری و دریانوردی شهرستان بندر ماهشهر، هندیجان و شهر بندر امام خمینی(ره) به کار خواهم بست.

 

کد خبر 1006624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha