مشارکت ۴۲۰ نفر از بسیجیان شهرستان جهرم در اجرای طرح «شهید سلیمانی»

احمدی گفت: تعداد ۴۲۰ نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت شهرستان جهرم در طرح «شهید سلیمانی» با هدف مبارزه با بیماری کرونا مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «غلامعلی احمدی»، امروز (سه شنبه ۲ دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «شهید سلیمانی» به همت و تلاش بسیجیان شهرستان جهرم در راستای همکاری با کادر درمان در مقابله با همه گیری شیوع ویروس کرونا، گفت: تشکیل قرارگاه و اجرای طرح جامع «شهید سلیمانی» با هدف مبارزه با بیماری منحوس کرونا در سطح کشور انجام می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به نحوه اجرای این طرح، افزود‌: طرح «شهید سلیمانی» با تلاش پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهرستان جهرم، در سه سطح مراقبتی، حمایتی و نظارتی انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تیم های مراقبتی بسیج، وظیفه رصد، کنترل، شناسایی و آموزش بیماران و آسیب دیدگان نیازمند، غربالگری اعضای خانواده مبتلایان، سرکشی غیر تخصصی حضوری یا تلفنی و بررسی شرایط ایزوله در منزل فرد مبتلا به کرونا را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد:‌ وظیفه تیم های حمایتی نیز تهیه و توزیع بسته های معیشتی، رفع آلودگی منازل بیماران مبتلا و مکانهای عمومی است.

 

جابری همچینن نظارت، کنترل و رعایت دستورالعمل های بهداشتی اصناف، به همراه گشت زنی و تذکر لسانی استفاده از ماسک، تهیه لیست اماکن عمومی و مراکز خرید مواد غذایی را از وظایف تیم های نظارتی قرارگاه «شهید سلیمانی» در اجرای این طرح عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه  420 نفر از بسیجیان پایگاه های شهرستان جهرم در این طرح، مشارکت دارند، عنوان کرد: بسیجیان به صورت داوطلبانه در طرح «شهید سلیمانی» شرکت کرده و با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با قدردانی از بسیجیان سطح شهرستان جهرم که در این طرح یاری گر کادر درمان و مدافعان سلامت هستند، تصریح کرد: در این راستا از خانواده ها و عموم مردم می خواهیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه عدم شرکت در دورهمی های خانوادگی در کنترل بیماری منحوس کرونا مشارکت داشته باشند.

 

کد خبر 1006632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha