لزوم توجه به نقش محوری مردم در برنامه های بزرگداشت شهادت «سپهبد شهید قاسم سلیمانی»

احمدی زاده گفت: نقش محوری مردم در برگزاری برنامه های بزرگداشت شهادت «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» باید در اولویت قرار داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احمد احمدی زاده»، امروز (سه شنبه 2 دی) در ستاد هماهنگی بزرگداشت سالروز شهادت «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» در استان فارس گفت: بخش اعظم برنامه های این بزرگداشت بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: با اعمال محدودیت ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هفته اخیر شاهد کاهش سیر ابتلا به کرونا در استان فارس بوده ایم و امیدواریم که سال آینده با گذر از این شرایط بتوانیم سالروز شهادت «شهید سلیمانی» را به شکل بهتری برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: سپهبد «شهید حاج قاسم سلیمانی»، قهرمان شکست استکبار و مظهر معنویت بود و در برنامه های بزرگداشت وی سعی می شود تا پیام انسجام و همدلی به جامعه منتقل شود و این برنامه ها باید در شان جهموری اسلامی بوده و با محورهای فضاسازی‌های شهری، مجازی و رسانه ‌ای برگزار شوند.

احمدی زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: نقش محوری مردم در برگزاری برنامه های بزرگداشت این شهید بزرگ باید در اولویت قرار داده شود.

کد خبر 1006633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha