مبلغات جهادی فعال در مبارزه با کرونا تجلیل شدند

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مراسم تجلیل از مبلغات جهادی و فعال در امر مبارزه با کرونا در ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، این مراسم تجلیل از مبلغان فعال در امر مبارزه به کرونا در ایلام، صبح امروز و به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) در محل دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: گروه های جهادی و مبلغان دینی و مذهبی، تلاش های بسیار خوبی در راستای جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه داشته اند.

 

حجت الاسلام « الله نورکریمی تبار» یادآور شد: باتوجه به شرایط موجود در جامعه و شرایط پیش آمده در کشور و استان ایلام به خاطر شیوع ویروس کرونا و در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برحمایت از آسیب دیده گان از کرونا خوشبختانه اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: با حضور متدینین خیرین و نیروهای جهادی  کمک های خوبی به افراد آسیب دیده از کرونا انجام شد و در این بین روحانیون، مبلغین و مبلغات نقش موثری را به عهده داشتند.


امام جمعه ایلام در ادامه از زحمات مبلغات جهادی و فعال در مقابله با بیماری کرونا تقدیر کد و گفت:گروه های جهادی با خدمات خود به ویژه تولید ماسک، پخت غذای گرم و انجام اموراتی چون تغسیل فوتی های ناشی از کرونا و حضور و خدمت در پویش کمک مومنانه مشارکت داشتند که قابل تقدیر است.

 

گفتنی است، در این مراسم که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد از تعداد 15نفر از مبلغات جهادی و فعال در امر مبارزه با کرونا تجلیل شد.

کد خبر 1006663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha